Кількість звернень в аварійну службу "Запоріжгазу" збільшилася в 4 рази
З початку року аварійно-диспетчерська служба ПАТ "Запоріжгаз" відреагувала майже на 12 тис. звернень від жителів Запорізької області. В опалювальному сезоні кількість викликів збільшилася, і тепер аварійна служба щодня здійснює понад 40 виїздів, повідомляє прес-служба компанії.
У порівнянні з літнім періодом, в холодну пору року кількість дзвінків в службу "104" зросла в чотири рази. Крім жителів Запоріжжя, аварійні бригади, які знаходяться в місті, також обслуговують споживачів Запорізького району. Щодня диспетчери екстреної служби "104" приймають від них більше 40 заявок.
"Збільшення кількості викликів пов'язано з тим, що, обігріваючи приміщення люди, часто ігнорують прості правила безпеки. Адже, щоб спалити один кубометр газу потрібно приблизно 10 кубометрів повітря. Тому, при роботі газового обладнання для припливу повітря необхідно обов'язково відкривати кватирку. Якщо ігнорувати елементарні правила безпеки, можуть виникнути порушення в роботі газових приладів. Як наслідок, у приміщенні буде накопичуватися чадний газ, який викликає отруєння і може навіть призвести до летального результату", - говорить головний інженер ПАТ "Запоріжгаз" Віталій Нестеренко.
Для запобігання нещасних випадків при використанні газу в побуті, ПАТ "Запоріжгаз" проводить постійні перевірки для виявлення несанкціонованого підключення до системи газопостачання. З початку поточного року вже зафіксовано майже 100 випадків самовільного встановлення споживачами газових приладів.