Китайська Xiaomi продала 100 тис. смартфонів Mi3 за 86 секунд
Китайський виробник смартфонів Xiaomi, який успішно штурмує ринки в Піднебесній і готується підкорювати міжнародну арену, поділився успіхом флагманської моделі смартфона Mi3, представленої на початку вересня 2013 р.
За даними, опублікованими на китайському сайті Weibo, Xiaomi вдалося розпродати всю партію смартфонів Mi3, що вийшла тиражем 100 тис. штук, за всього 86 секунд. Вартість гаджета в Китаї становить 330 дол. за модель з 16 гігабайтами дискового простору, модифікація з 64 Гб пам'яті пропонується китайським споживачам за 410 дол., повідомляє телеканал "Росія 24".
Xiaomi планує продавати не менше 10 млн MiPhone 3 кожен місяць. Недавно анонсований смартфон Mi3 отримав топові характеристики, при цьому ціна гаджета на порядок дешевше, ніж у конкурентів. Незважаючи на невисоку ціну, технічне оснащення пристрою знаходиться на найвищому рівні.
Виручка Xiaomi за перше півріччя становила 13,27 млрд юанів (2,15 млрд дол.), що більше, ніж за весь минулий рік. За підсумками поточного року компанія планує реалізувати 15 млн смартфонів, виручивши 4,5 млрд дол.
За перше півріччя було продано близько 7,03 млн смартфонів, причому близько 72% було реалізовано через інтернет-магазин, що дозволяє компанії економити на мережі традиційних магазинів.
Піврічна виручка китайського виробника досягла 2,15 млрд дол. Аналітики вже оцінюють ринкову вартість компанії в 10 млрд дол.
Одночасно зі смартфоном Xiaomi також випустила новий інтелектуальний 3D-телевізор з діагоналлю екрана 47 дюймів. Партію тиражем 3 тис. пристроїв розпродали всього за дві хвилини. Вартість телевізора становила 500 дол. В його оснащення входять чотирьохядерний процесор Qualcomm Snapdragon 600 з тактовою частотою 1,7 ГГц, 2 Гб оперативної і 8 Гб вбудованої пам'яті, підтримка Bluetooth 4.0 і Wi-Fi, а також операційна система Android.