Київенерго онлайн: нові та вдосконалені веб-сервіси для клієнтів

Київенерго онлайн: нові та вдосконалені веб-сервіси для клієнтів

Компанія Київенерго працює над удосконаленням клієнтського сервісу та прагне зробити процес нарахувань та розрахунків за спожиті послуги максимально прозорим і зрозумілим для клієнтів. Для цього у 2017 році компанія вдосконалила створені раніше веб-сервіси та запропонувала клієнтам кілька нових.

Серед новинок варто виділити Особистий кабінет балансоутримувача. Особистий кабінет балансоутримувача орієнтований, перш за все, на керуючих будинками. Він дозволяє вносити показання квартирних лічильників тепла в онлайн-режимі по всім особовим рахункам, що є в ОСББ чи ЖБК. Новий веб-сервіс було презентовано на засіданні Ради ОСББ при Київенерго, після чого голови об’єднань мали змогу протестувати Особистий кабінет та надати свої побажання щодо його вдосконалення.

Ще один новий веб-сервіс Київенерго – Особистий кабінет з приєднань до електромереж. За його допомогою підключення до електромереж стало значно простішим та оперативнішим. Клієнту досить подати заявку на приєднання на сайті компанії, а програма за кадастровим номером земельної ділянки автоматично визначить тип приєднань (стандартне чи нестандартне), сформує технічні умови, договір на приєднання, а також розрахує відстань від об’єкту до точки забезпечення потужності й вартість приєднання. Тобто відпадає потреба у виїзді спеціаліста Київенерго, а розрахуватися за послугу можна безпосередньо в Особистому кабінеті за допомогою банківської картки. Новий онлайн-сервіс обслуговує як юридичних, так і фізичних осіб. У майбутньому за таким же алгоритмом можна буде подати заявку на збільшення потужності для вже приєднаних об’єктів.

У кінці 2017 року в Київенерго розробили сервіс  "Оформлення договору". За допомогою нього кияни можуть укладати прямі договори на тепло- та електроенергію через інтернет. Алгоритм простий: клієнт заповнює заявку на сайті для клієнтів та додає копії необхідних документів. Цей "пакет" автоматично потрапляє на опрацювання до фахівців компанії. Готовий екземпляр договору клієнту надсилають на електронну пошту протягом 10 робочих днів.

Мешканці багатоповерхівок все частіше віддають перевагу Особистим кабінетам з опалення та гарячого водопостачання та електроенергії. Вже понад 560 тис. киян користуються веб-сервісом з електроенергії та близько 330 тис. – веб-сервісом з опалення та гарячого водопостачання. Тут зручно оплачувати послуги, вносити показання лічильників, контролювати суми нарахувань, відстежувати історію здійснених платежів, нарахувань та внесених показань лічильників.  

Зокрема, ще зручнішим став Особистий кабінет з опалення та гарячого водопостачання. Для нових клієнтів Київенерго спростило реєстрацію в ньому. Достатньо зазначити, що ви новий клієнт, вказати  номер особового рахунку та пароль.

Серед інших веб-сервісів, покращених Київенерго у 2017 році, можна відзначити онлайн-реєстрацію до Центрів обслуговування клієнтів (наразі записатись можна до 8-ми центрів) та мобільні додатки Особистого кабінету з електроенергії для Android та IОS. До речі, останніми користується все більше клієнтів Київенерго: зараз додатки завантажили вже понад 10 тис. киян.

On Top
Продовжуючи переглядати www.rbc.ua, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся з Політикою конфіденційності
Пропустити Погоджуюся