У Києві пройде "Антиконфа 2.0"
30 червня в Києві пройде "Антиконфа 2.0". Це антиконференція спеціально створена для спілкування про підводні камені інтернет-маркетингу та IT-бізнесу. Але це не просто конференція з антикейсами, а абсолютно новий формат проведення заходів в ІТ, де з самого ранку буде створена неформальна атмосфера для активного нетворкінгу. Тут замість розповідей про все хороше і багатому в ІТ будуть говорити про невдалий досвід! Легка невимушена обстановка, відмінна openair локація, нові обличчя і давно знайомі обличчя, безліч справжніх історій заробітку і втрати грошей в інтернет-маркетингу, арбітраж трафіку і взагалі IT-бізнесі. На закритому заході зберуться понад 400 фахівців з CPA, SEO та SMM, топових вебмайстрів та арбітражніков трафіку, а також будуть представники багатьох партнерських програм, онлайн-сервісів і великих IT-компаній.
На антиконференції виступлять:
- Тарас Гуща – керівник компанії SEO.UA, одного з лідерів пошукового просування сайту в Україні та Східній Європі.
- Дмитро Сидорин — експерт №1 в СНД по управлінню в мережі, творець і керівник "СидоринЛаб".
- Олександр Лужників - представник партнерської програми "MarketCall" розповість про втрати в моделі Pay Per Call.
- Костянтин Новофастовский - керівник сервісу "ClickFrog" розповість про те як втратити одну з топових SEO-компаній в Україні.
Також будуть 2 круглих столи за джерелами трафіку і ефективної монетизації трафіку. Треба розуміти, що у вартість всіх квитком входять не тільки доповіді. При оплаті квитків всі анлим на заході, а вона цілий день. Насамперед це різні активності у вигляді гідроциклів, вейкбордов, волейболу та басейну. Також приголомшливе шоу-програма, напої та їжа.
Інформацію можна знайти в мережі за хештегом #antikonfa або на офіційному сайті "Антиконфы". Огранизатор конференції – партнерська програма KMA.BIZ і лідер пошукового просування сайтів SEO.UA.
Серед доповідачів та учасників: досвідчені і відомі маркетологи, таргетологи, вебмайстри та арбитражники трафіку, відомі гуру зі сфери SEO, SMM, PPC, CPA і SERM. Будуть розкриті багато секрети маркетингу і манимейкинга в мережі.
Орієнтовна вартість від $200 при замовленні з сайту "Антиконфы"; є спеціальний промо-код на знижку 10% для читачів РБК-Україна. Треба враховувати, що ціни постійно зростають, а кількість місць дуже обмежена.