ua en ru

Кіберпонеділок у США призвів до рекордних продажів

Продажі на електронних торгових майданчиках у США в понеділок опинилися на 19% вище, ніж торік, і досягли більше 2 млрд дол. Покупці стають мобільнішими: більше 30% трафіку припало на смартфони і планшети.

Продажі на електронних торгових майданчиках у США в понеділок опинилися на 19% вище, ніж торік, і досягли більше 2 млрд дол. Покупці стають мобільнішими: більше 30% трафіку припало на смартфони і планшети. Про це повідомляє "Росія 24".

За оцінками Національної асоціації рітейлерів США, цього сезону розпродажів обсяг покупок через Інтернет виросте на 15% до 82 млрд дол. Один з найяскравіших результатів показав Amazon, де продажі виросли на 47% в порівнянні з минулим роком. eВay зафіксував зростання продажів на 21%.

Більшість покупок зроблена за допомогою настольних ПК і ноутбуків, але частка мобільних пристроїв швидко росте. За допомогою планшетів було здійснено близько 9,8% придбань, а зі смартфонів - лише 5,7%. Власники планшетів готові сильніше розщедритися, ніж володарі смартфонов. Середній чек при покупці через планшет склав 128,30 дол., а через смартфон - 110,95 дол.
В той же час справи у традиційних магазинах йдуть некращим чином: обсяг реалізації в "чорну п'ятницю" виявився нижчим, ніж торік, продемонструвавши перше зниження з 2009 р.

В цілому продажі за перших 4 дні святкового сезону, що почався 28 листопада, поки на 2,9% нижче, ніж торік, і склали 57,4 млрд дол., підрахували експерти Національної асоціації рітейлерів США.

На тлі зростання ролі інтернет-торгівлі розмивається і саме поняття "Чорної п'ятниці". Річ у тому, що онлайн-рітейлери часто починають влаштовувати сейли фактично з початку місяця. Отже "чорна п'ятниця" поступово трансформується в "чорний листопад". Хоча, звичайно, саму атмосферу свята замінити ніщо не зможе.

"У сфері роздрібних продажів зараз з'явився жарт, що тепер є не "чорна п'ятниця", а "чорний листопад". Рітейлери вже так багато тижнів розповідають про розпродажі, що споживачі починають припускати, що продажі "чорного листопада" почнуться відразу після Хеллоуїна, - сказав засновник Retail Prophet Даг Стівенс. - Так, я думаю, що публікація інформації сильно заздалегідь позбавляє само подію "чорної п'ятниці" великої частки ажіотажу. Адже для деяких людей це і є головне. Річ у тому, що для деяких людей сенс не обов'язково в знижках, а в ажіотажі навколо цієї події, в тому, щоб піти і купити річ саме цього дня. Це щось ніби соціального ритуалу - піти цього дня з друзями на шопінг. Отже так, рітейлери втрачають частку ажіотажу, розкриваючи інформацію сильно заздалегідь".