ru ua

Кабмін прийняв рішення про перехід на паливні стандарти Євро-3, Євро-4, Євро-5

Кабінет міністрів України прийняв рішення про перехід на паливні стандарти Євро-3, Євро-4, Євро-5. Про це повідомив міністр енергетики та вугільної промисловості Едуард Ставицький, передає кореспондент РБК-Україна.

Кабінет міністрів України прийняв рішення про перехід на паливні стандарти Євро-3, Євро-4, Євро-5. Про це повідомив міністр енергетики та вугільної промисловості Едуард Ставицький, передає кореспондент РБК-Україна.

"Прийнято рішення... відповідно до національного плану дій з переходу на Євро-3, Євро-4, Євро-5", - сказав Ставицький.

Він також запевнив, що Шебелинський ГПЗ не буде закрито після остаточного переходу України на стандарт Євро-3.

"Ми робимо зусилля, щоб налагодити там виробництво Євро-3, Євро-4 і Євро-5", - сказав міністр.

Читайте також: Міндоходів забезпечить імпорт в Україну пального рівня Євро-4 і Євро-5, - експерт

Нагадаємо, що з 1 липня в Україні діють нові технічні умови, за якими в Україну можна ввозити, виробляти і продавати нафтопродукти тільки за стандартами Євро-4, Євро-5.

З моменту, коли закінчилася дія ДСТУ 4063-2001 "Бензини автомобільні. Технічні умови" та ДСТУ 3868-99 "Паливо дизельне. Технічні умови" і залишилися діяти тільки ДСТУ 4839:2007 "Бензини автомобільні підвищеної якості" і ДСТУ 4840:2007 "Паливо дизельне підвищеної якості ", великий обсяг нафтопродуктів (зокрема, бензин А-76/80), що поставляються в Україну, виявився поза законом.

Експерти зазначали, що питання, чи буде з-за кордону надходити паливо нижчої якості, залежить значною мірою від Міністерства доходів і зборів. Також відзначали, що паливо стандарту Євро-2 і Євро-3 імпортувалося переважно з Росії та Казахстану.

Євро-3 - екологічний стандарт, що регулює вміст шкідливих речовин у вихлопних газах транспортних засобів з дизельними і бензиновими двигунами. Був введений в Євросоюзі в 1999 р. і замінений стандартом Євро-4 в 2005 році. У 2009 році Євро-4 був замінений на стандарт Євро-5