Виборчий фонд БПП склав понад 97 млн грн, НФ - понад 93 млн грн, - ЦВК

Виборчий фонд партії "Блок Петра Порошенка" з 24 вересня по 29 жовтня склав 97,4 млн грн, "Народного фронту" - 93,6 млн грн.

Виборчий фонд партії "Блок Петра Порошенка" з 24 вересня по 29 жовтня склав 97,4 млн грн, "Народного фронту" - 93,6 млн грн. Про це йдеться у фінансовому звіті про надходження і використання коштів партій, затвердженому ЦВК сьогодні під час засідання, передає кореспондент РБК-Україна.

Так, "Блок Петра Порошенка" на використання ефірного часу на телебаченні витратив 81,2 млн, на радіо - 5 млн, на виготовлення плакатів, листівок і інших друкованих агітаційних матеріалів - 1,9 млн грн.

У свою чергу, на використання засобів масової інформації "Народний фронт" витратив 76 млн, оплата ефірного часу на телебаченні - 71,7 млн, на радіо - 4,3 млн, розміщення агітматеріалів у друкованих ЗМІ - 15,5 тис. грн.

Виборчий фонд "Опозиційного блоку" склав 106,4 млн грн, з яких 12,9 млн - добровільні внески. Більше 100 млн партія витратила на використання ЗМІ, в тому числі на оплату ефірного часу на телебаченні - 93,2 млн, 5,6 млн - на радіо, 1,3 млн - на публікування агітаційних матеріалів у друкованих ЗМІ.

Виборчий фонд ВО "Батьківщина" склав 109,4 млн грн, з яких 107,4 млн складають добровільні внески фізичних осіб. За період з 24 вересня по 29 жовтня "Батьківщина" витратила 96,3 млн на оплату ефірного часу на телебаченні, 3,1 млн - на радіо, 3,3 млн - на виготовлення плакатів, листівок і інших друкованих агітаційних матеріалів.

Виборчий фонд "Радикальної партії Олега Ляшка" склав 73,3 млн грн, 3,4 млн з яких склали добровільні внески фізичних осіб. На оплату ефірного часу на телебаченні партія витратила 67,4 млн грн, понад 5 млн - на радіо, 31,3 тис. - на публікацію агітаційних матеріалів у друкованих ЗМІ та 0,4 млн - на виготовлення плакатів, листівок і інших друкованих агітаційних матеріалів.

Виборчий фонд партії "Самопоміч" склав 27,4 млн, з яких 3,6 млн - добровільні внески. Партія витратила на оплату ефірного часу на телебаченні 22,9 млн, на радіо - 2 млн, на публікацію агітаційних матеріалів у друкованих засобах масової інформації - 514,1 тис., на виготовлення листівок, плакатів та інших друкованих агітаційних матеріалів - 0,7 млн.

Нагадаємо, 12 листопада в Україні офіційно опубліковані результати позачергових виборів Верховної Ради, які пройшли 26 жовтня.

В загальнодержавному багатомандатному окрузі партія "Народний фронт" Арсенія Яценюка набирала 22,14%, партія "Блок Петра Порошенка" - 21,81%, партія "Самопоміч" Андрія Садового - 10,97%, партія "Опозиційний блок" - 9,43%, Радикальна партія Олега Ляшка 7,44%, партія "Батьківщина" Юлії Тимошенко - 5,68%.

On Top
Продовжуючи переглядати www.rbc.ua, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся з Політикою конфіденційності
Пропустити Погоджуюся