ua en ru

Підсумки конференції CUSTOMER EXPERIENCE MANAGEMENT 5

Підсумки конференції CUSTOMER EXPERIENCE MANAGEMENT 5

16 лютого в Ramada Encore Kyiv пройшла ювілейна п'ята бізнес-конференція з управління клієнтським досвідом – CUSTOMER EXPERINCE MANAGEMENT 5: клієнтський сервіс очима топ-менеджменту. Організатор – компанія KA Group.

Спікери з різних галузей бізнесу (IT, банки, телеком, рітейл, медицина) ділилися досвідом побудови якісного клієнтського сервісу в своїх компаніях. Говорили про тренди, про стратегії, про інструменти цифрових трансформаціях.

Підсумки конференції CUSTOMER EXPERIENCE MANAGEMENT 5Підсумки конференції CUSTOMER EXPERIENCE MANAGEMENT 5

У рамках бізнес-конференції організатори створили для учасників новий клієнтський досвід – участь у театральному перфомансі на тему: Кого почути, щоб створити хороший клієнтський досвід, де кожен учасник міг поділитися своєю історією про сервіс і побачити втілення цієї історії на сцені, завдяки акторам PLAYBACK-ТЕАТРУ "ЛЮДИ".

Дякуємо нашим партнерам за участь і підтримку конференції CUSTOMER EXPERIENCE MANAGEMENT 5!

Генерального бізнес партнера SMART business. Поліграфічного партнера - групи компаній Printstore Group, Європейську Бізнес Асоціацію, стоматологічну клініку "Прізвище", водного партнера Небесна Криниця.

LED-партнера FLYLIGHTS, кар'єрного партнера - HeadHunter Україна, книжкового партнера Kniga.Biz.ua, Ramada Encore Kiev, РБК-Україна, ЛІГА:ЗАКОН, Strategic Business Review.

Детальніше про те, як пройшла конференція: http://kagroup.ua/%D0%B8%D1%82%D0%BE%D0%B3%D0%B8-customer-experience-management-5.html

До зустрічі на CUSTOMER EXPERIENCE MANAGEMENT 6!