До інтернет-сервісу газовиків приєдналося понад 170 тис. споживачів, - "Харківміськгаз"
У листопаді минулого року харківські газові компанії відкрили інтернет-сервіс для споживачів природного газу - Особистий кабінет. Протягом року 173 тис. споживачів зареєстрували особові рахунки і користуються можливостями сервісу, повідомляє прес-служба компанії "Харківміськгаз".
За даними прес-служби, найбільш активними користувачами Особистого кабінету є жителі домоволодінь з лічильниками газу. Щомісяця показання приладів обліку у газові компанії через Особистий кабінет передають майже 100 тис. споживачів.
"Особистий кабінет - це самий зручний спосіб контролю за нарахуваннями оплати за газ. Кожен зареєстрований споживач отримує повну інформацію про стан свого особового рахунку", - зазначила начальник управління клієнтського сервісу ПАТ "Харківгаз" Ірина Манько.
Крім того, зазначається, що для жителів області, які не мають доступу до інтернету нові послуги відкриті в контакт-центрі газових компаній.
"Кожний наш клієнт може обрати зручний для себе спосіб отримати інформацію від газової компанії і користуватися ним. Також нагадуємо, що передати показання лічильників газу можна ще в один спосіб - відправивши СМС-повідомлення на короткий номер 7104", - повідомила начальник управління клієнтського сервісу ПАТ "Харківміськгаз" Рита Чорнобай.