ua en ru

Instagram має намір плавно вводити рекламу

Мільйони користувачів Instagram у найближчі пару місяців побачать рекламу у своїх фотострічках.

Мільйони користувачів Instagram у найближчі пару місяців побачать рекламу у своїх фотострічках. Про це повідомляє Reuters.

Популярний сервіс, придбаний найбільшою в світі соціальною мережею Facebook Inc, почне показувати рекламу в США, прагнучи таким чином до створення "стійкого бізнесу", повідомив Instagram у своєму офіційному блозі.

Вводити нову опцію для своїх 150 мільйонів користувачів Instagram буде поступово:

"Проглядання фото і відео від брендів, на які ви не підписані, - це нововведення, тому ми почнемо вводити його поступово... Якщо ви бачите рекламу, яка вам не подобається, ви можете приховати її і скористатися зворотним зв'язком, щоб розповісти, що не так", - написав Instagram.

Instagram, куплений Facebook за 1 млрд дол. в квітні 2012 року, став останньою на сьогодні соцмережею, що звернулася до реклами для монетизації мільйонів своїх користувачів.

Згідно дослідженню eМarketer, цього року рекламодавці витратять близько 10 млрд дол. на оголошення в соціальних мережах.

У той час як більшість користувачів не надто люблять рекламні оголошення, часто введення банерів є резонною ціною безкоштовного використання сервісу. Крім того, якщо говорити про варіанти монетизації подібних сервісів, традиційна рекламна модель визнається найбільш успішною.

Бренди зацікавлені, щоб фотографії в їх стрічці містили посилання на веб -сайт. Теоретично Instagram може продавати місця в пошуковій видачі сервісу за ключовими словами. Також у Instagram є функціонал 15 - секундних відеороликів, які також можуть сподобатися брендам в якості зручного формату розміщення реклами.