ru ua

Індекс споживчої довіри в Україні в ІІ кварталі показав достатнє зростання, - Nielsen

Індекс споживчої довіри в Україні в 2-му кварталі виріс на 6 пунктів в порівнянні з 1-м кварталом 2013 і на 7 пунктів в порівнянні з 2-м кварталом 2012 до 72 пунктів. Про це говориться в дослідженні інформаційної компанії Nielsen.

Індекс споживчої довіри в Україні в 2-му кварталі виріс на 6 пунктів в порівнянні з 1-м кварталом 2013 і на 7 пунктів в порівнянні з 2-м кварталом 2012 до 72 пунктів. Про це говориться в дослідженні інформаційної компанії Nielsen.

Ключові показники усередині індексу також показують позитивну динаміку. В порівнянні з першим кварталом поточного року на 8 пунктів збільшилася кількість респондентів, що оцінюють стан особистих фінансів як хороший або відмінний (37%).

Скоротилася кількість українців, які строго негативно оцінюють перспективи працевлаштування (-7% до 29%). Проте, незважаючи на позитивніший настрій споживачів в Україні, гарантія зайнятості (17%), здоров'я (16%) і стан економіки (12%) залишаються ключовими джерелами неспокою.

В цілому більшість респондентів в Україні (73%) не прагнуть витрачати вільні гроші, при цьому кожен третій опитаний відкладає ці гроші в заощадження. Проте і вони не можуть відмовити собі в задоволеннях в літні місяці: 40% (+3%) респондентів витрачають вільні гроші на новий одяг, 35% (+4%) - на відпустки і 27% (+5%) - на розваги поза домом.

Читайте також: GfK Ukraine в червні 2013 р. зафіксувало погіршення споживчих настроїв в Україні на 0,5 пункту - до 82,7

При цьому індекс споживчої довіри в світі виріс на один пункт в порівнянні з першим кварталом 2013 року і на три пункти в порівнянні з другим кварталом 2012 року, досягнувши рівня в 94 пунктів.

Дослідження глобальної споживчої довіри Global Consumer Confidence Survey проводилося з 13 по 31 травня. Всього було опитано більше 29 тисяч споживачів з 58 країн Азіатсько-Тихоокеанського регіону, Європи, Латинської Америки, Близького Сходу, Африки і Північної Америки. Рівень споживчої довіри нижче і вище 100 пунктів є індикатором ступеня споживчого песимізму і оптимізму для кожної країни.

Вибірка формувалася по статевих і вікових квотах для кожної країни, з урахуванням кількості користувачів Інтернету в конкретній країні. Потім вона була зважена для досягнення репрезентативності інтернет-споживачів; максимальна погрішність вибірки складає ± 0,6%. Дане дослідження Nielsen грунтується на поведінці тільки тих респондентів, у яких є доступ в Інтернет. Ступінь проникнення Інтернету варіюється залежно від країни. Компанія Nielsen враховує стандарти мінімальних вимог до формування вибірки: мінімальний ступінь проникнення Інтернету - 60%, або 10 мільйонів інтернет-користувачів для включення країни в дослідження. Дослідження глобальної споживчої довіри Global Consumer Confidence Survey, було почате в 2005 році.