ua en ru

Huawei опублікувала звіт про фінансові результати за підсумками 2020 

Huawei опублікувала звіт про фінансові результати за підсумками 2020 

Компанія Huawei опублікувала річний фінансовий звіт за 2020 рік. Зростання уповільнилося, однак бізнес-показники компанії загалом відповідають очікуванням.

Так, за підсумками 2020 року дохід компанії від продажу у світі становив 891,4 млрд китайських юанів (136,7 млрд доларів США), що на 3,8% більше у порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Чистий прибуток становив 64,6 млрд китайських юанів (9,9 млрд доларів США), збільшившись на 3,2% у порівнянні з аналогічним періодом 2019 року.

Попри операційні труднощі через санкції США у 2019 та 2020 роках, Huawei продовжує запрошувати KPMG для проведення незалежного й об’єктивного аудиту фінансових показників. Документ, який готує KPMG - стандартний незмінний аудиторський висновок.

У 2020 році підрозділ Huawei Carrier Business Group продовжував забезпечувати в умовах локдаунів через COVID-19 стабільну роботу понад 1 500 мереж у більш ніж 170 країнах і регіонах. Це допомогло поліпшити можливості дистанційної роботи, онлайн-навчання й онлайн-шопінгу.

Співпрацюючи з мобільними операторами, Huawei допомогла забезпечити бездоганну роботу мереж. Компанія працювала разом з операторами в усьому світі над впровадженням понад 3 000 інноваційних 5G-проєктів у понад 20 сферах, зокрема в галузі видобутку вугілля, виготовлення сталі, портів і виробництва.

Протягом 2020 року підрозділ Huawei Enterprise Business Group зосередився на розробці інноваційних рішень для різних галузей і створив цифрову екосистему, що розвивається завдяки спільним відкриттям та досягненням. Під час пандемії Huawei надала технічну експертизу та рішення, які стали дуже важливими у боротьбі з вірусом. Один із прикладів — рішення з діагностики на основі штучного інтелекту, що працює на базі HUAWEI CLOUD. Воно допомогло лікарням у всьому світі зменшити навантаження на медичну інфраструктуру. Також Huawei спільно з партнерами запустила хмарні платформи онлайн-навчання для понад 50 млн учнів початкових і середніх шкіл.

З розгортанням HarmonyOS та екосистеми Huawei Mobile Services (HMS), а також з прийняттям стратегії Seamless AI Life ("1 + 8 + N") напрям компанії Huawei по виробленню споживчої електроніки перейшов на новий етап, надавши споживачам інтелектуальні можливості на всіх пристроях і для будь-яких сценаріїв, приділяючи особливу увагу розумним офісним системам, фітнесу та здоров'ю, розумному будинку, комфортним подорожам і розвагам.

"Протягом минулих років ми вистояли попри несприятливі фактори. Ми продовжували впроваджувати інновації, аби створити цінність для клієнтів, допомогти подолати виклики пандемії, а також сприяти економічному відновленню і соціальному прогресу в усьому світі. Ми також підвищили ефективність нашої діяльності та отримали результати, що відповідають прогнозованим показникам. Ми продовжимо співпрацювати з нашими клієнтами та партнерами для підтримки соціального прогресу, економічного зростання і сталого розвитку", - прокоментував Кен Ху (Ken Hu), заступник голови правління Huawei.

Про компанію Huawei

Huawei є провідним світовим постачальником інфраструктури інформаційних і комунікаційних технологій (ІКТ), а також інтелектуальних пристроїв.

Компанія заснована в 1987 році. Це приватна компанія, яка повністю належить її співробітникам. Інновації Huawei спрямовані на задоволення потреб клієнтів.

У компанії працюють понад 194 000 співробітників у більш ніж 170 країнах і регіонах, які обслуговують більш ніж 3 мільярди людей в усьому світі.

В Україні компанія Huawei здійснює свою діяльність з 2000 року. Стратегія соціальної відповідальності ХУАВЕЙ УКРАЇНА охоплює чотири напрями: освіта, охорона здоров’я, захист довкілля, розвиток.