У Хмельницькій області відкрився третій Центр обслуговування клієнтів газової компанії

НовиниСуспільство    13.10.2016 - 14:25
У Хмельницькій області відкрився третій Центр обслуговування клієнтів
У Хмельницькій області відкрився третій Центр обслуговування клієнтів

12 жовтня у м. Славуті запрацював новий сучасний Центр обслуговування клієнтів, який став уже третім підрозділом ПАТ "Хмельницькгаз" в області. Про це повідомляє прес-служба "Хмельницькгазу".

Нещодавно аналогічні центри почали функціонувати у Хмельницькому та Кам’янці-Подільському. Наразі майже 200 тисяч споживачів газу уже отримують увесь спектр необхідних та якісно нових послуг газових  компаній за місцем проживання.

"Відкриття уже третього центру обслуговування клієнтів на Хмельниччині – подія, важлива як для нас, газовиків,  так і для споживачів. Адже десятки років ми прагнули удосконалити клієнтський сервіс, привести його у відповідність до світових стандартів та вимог, - наголошує голова правління ПАТ "Хмельницькгаз" Михайло Юрченко. – Тому виключно за кошти компанії ми здійснили давню мрію наших споживачів: відкрили одразу три центри європейського зразка".

Серед нововведень у центрах реалізовано такі опції: допомога фахівців у користуванні терміналами, автоматизована електронна черга, достатня кількість менеджерів та фахівців необхідного профілю. Крім того, усі зони обслуговування зручно позначені навігаційними табличками.

"Нам вдалося поєднати  у просторих приміщеннях центрів увесь спектр послуг: від розрахунків за газ до процесу приєднання до газових мереж, виготовлення проектної документації тощо, - інформує директор з капітального будівництва ПАТ "Хмельницькгаз" Валерій Лужанінов.  - Крім того,  завдяки досконалості даного проекту, ми анулювали донедавна існуючі черги".

Нагадуємо, не забудьте обрати свій спосіб читати новини.
Messenger Telegram Chrome
On Top