ua en ru

Heineken і Carlsberg позитивно сприйняли звернення S&N до Комітету зі злиття і поглинань Великобританії.

Пивоварні компанії Carlsberg AS і Heineken NV позитивно сприйняли звернення британського пивоварного концерну Scottish & Newcastle Plc. (S&N) до Комітету зі злиття і поглинань Великобританії з проханням визначити термін, протягом якого компанії мають зробити офіційну пропозицію про придбання або відкликати свою пропозицію. Carlsberg і Heineken закликали S&N якнайшвидше зв'язатися з ними, щоб сторони могли погодити всі умови офіційної пропозиції до 21 січня 2008 р., передає Reuters із посиланням на спільну заяву представників компаній Carlsberg і Heineken. Нагадаємо, раніше S&N звернулася до Комітету зі злиття і поглинань Великобританії з проханням визначити термін, протягом якого компанії повинні зробити офіційну пропозицію про придбання або відкликати свою пропозицію. Термін було встановлено до 21 січня 2008 р. Наприкінці жовтня ц.р. S&N відхилив пропозицію Carlsberg і Heineken про придбання компанії, мотивуючи це тим, що воно є "ворожим і глузливим", оскільки "істотно недооцінює унікальну ринкову позицію і бізнес-портфоліо Scottish & Newcastle". Scottish & Newcastle Plc. (S&N) випускає пиво під торговими марками Foster's, Kronenbourg 1664, John Smith's, Strongbow і Baltika. Концерну належить 50% акцій в компанії Baltiс Beverages Holding (BBH) - спільному підприємстві з Carlsberg Group. BBH є одним з провідних гравців пивного ринку в Україні, Росії, Казахстані і в країнах Балтії. Серед брендів компанії такі марки, як "Балтика", "Ярпиво", "Арсенальне", "Невське", "Медове", "Волга" (Росія), "Славутич", "Львівське" (Україна), Svyturys, Utenos (Литва), Aldaris (Латвія), Saku (Естонія), "Ірбіс" (Казахстан). Carlsberg Group - одна з найбільших пивоварних компаній у світі, володіє такими національними брендами, як Tuborg, Holsten і "Балтіка". Концерн Heineken заснований в 1864 р. Його найбільшим акціонером є холдинг L'Arche, якому належить 50,005% акцій. Акції, що залишилися, знаходяться у вільному обігу. Компанія продає свою продукцію більше ніж у 170 країнах світу.