ua en ru

У Харкові "Особистим кабінетом" в 2017 році скористалися понад 83 тис. споживачів

У Харкові "Особистим кабінетом" в 2017 році скористалися понад 83 тис. споживачів У Харкові "Особистим кабінетом" в 2017 році скористалися понад 83 тис. споживачів

Для передачі показань лічильника ПАТ "Харківміськгаз" створило ряд сервісів

З початку 2017 року з допомогою "Особистого кабінету" дані приладів обліку передали понад 83 тис. клієнтів ПАТ "Харківміськгаз". Про це йдеться в повідомленні прес-служби компанії.

Другою за популярністю для передачі показань приладів обліку опцією стала відправка смс-повідомлення, яким з початку року скористалося 53 тис. споживачів.

Для передачі показань лічильника ПАТ "Харківміськгаз" створило ряд сервісів. Окрім "Особистого кабінету" та смс-повідомлення, клієнти компанії можуть також скористатися голосовою системою IVR за номерами колл-центру або електронною поштою.

"При відсутності показань лічильника, розрахунок спожитого природного газу проводиться на підставі прогнозованих показників за спеціальною методикою, затвердженою Кодексом газорозподільних систем. В результаті, обсяг споживання за таким розрахунком може відрізнятися від фактичного. Тому своєчасна передача показань лічильника вкрай важлива для самого споживача", - роз'яснює начальник управління клієнтського сервісу ПАТ "Харківміськгаз" Рита Чорнобай.

Також споживачі можуть передати показання лічильника без використання мережі Інтернет, надіславши смс-повідомлення з мобільного телефону на номер 7104.