ua en ru

Google запроваджує правила розміщення політичної реклами

Google запроваджує правила розміщення політичної реклами Фото: компанія Google (flickr.com/Ben Nuttall)

Зокрема, з оголошення має бути відомо, хто його оплатив

В Google збираються ввести правило, яке дозволить досягти більшої прозорості при розміщенні політичної реклами. Про це повідомляє DW у п'ятницю, 4 травня.

За словами віце-президента Google з юридичних питань Кента Уокера, під час подачі передвиборних оголошень на американській території замовник повинен надати документ, який свідчить, що у нього є законне право на проживання в США. Крім цього, з оголошення також має бути відомо, хто його оплатив.

У корпорації сподіваються, що таким чином буде виключена можливість маніпуляцій та поширення помилкових (фейкових) новин. Також Google має намір ще в 2018 році повідомляти, хто і за яку вартість на їхніх платформах купує оголошення. Аналогічні заходи вживає і соціальна мережа Facebook. З 2017 року соцмережа дозволяє публікувати політичну рекламу тільки авторизованим клієнтам.

Нагадаємо, в квітні цього року американська соціальна мережа Facebook вперше оприлюднила внутрішні правила видалення постів користувачів, а також оголосила про запуск процедури розгляду апеляцій з прийнятим рішенням.