Головред казахстанського Forbes запускає сервіс з доставки товарів авіапасажирами, що мають місце в багажі

НовиниТехнології    06.08.2013 - 09:15
Головний редактор журналу Forbes Kazakhstan Рашид Дюсембаєв у вересні покидає свою посаду заради просування стартапа Deliverwith.me. Ідея проекту полягає в тому, що кожен авіапасажир дістає можливість капіталізувати те невживане місце в багажі, яке у нього є. Стартапом вже зацікавилися інтернет-магазин Ozon.ru і сервіс по доставці товарів із зарубіжних інтернет-магазинів Bay.ru.

Головний редактор журналу Forbes Kazakhstan Рашид Дюсембаєв у вересні покидає свою посаду заради просування стартапа Deliverwith.me. Ідея проекту полягає в тому, що кожен авіапасажир дістає можливість капіталізувати те невживане місце в багажі, яке у нього є. Стартапом вже зацікавилися інтернет-магазин Ozon.ru і сервіс по доставці товарів із зарубіжних інтернет-магазинів Bay.ru.

Спочатку Рашид Дюсембаєв хотів зробити сервіс, який міг бути просто корисний людям. Сам бізнесмен багато літає без багажу і не бачить проблеми в тому, щоб узяти з собою чию-небудь сумку, позбавивши тим самим іншу людину від переплати за перевагу.

"Я і моя колега Бахитгуль Журкабаєва вирішили створити проект і довго розробляли концепцію. Ми намагалися шукати програміста в Казахстані для створення сайту, але нас ніхто не влаштував. Якраз в цей час Бахитгуль подорожувала по Індії від Бангалора до Мумбаї, де і знайшла людину, яка зацікавилася нашою ідеєю і запропонувала свої послуги програміста. Індія - це великий ринок для такого стартапу, на відміну від Казахстану", - відзначив Дюсембаєв.

На сайті Deliverwith.me авіапасажирам пропонується опублікувати пост з планом свого перельоту. Якщо когось зацікавив даний маршрут, наприклад людині потрібно доставити книги з бангалорського інтернет-магазина до Алма-Ати, він може скористатися багажним місцем пасажира, якому нараховуються милі. Їх можна обміняти на послуги - зараз на сайті близько 20 найменувань на вибір (в основному знижки на товари і послуги). По суті, пасажири виступають як кур'єр і отримують за це бонуси, наприклад безкоштовне таксі від аеропорту до будинку. По прильоту посилка передається співробітникові Deliverwith.me, який доставляє її до адресата. Заробіток стартапу складають платежі інтернет-магазинів за доставку.

У проекту, на думку його творця, є три незаперечні переваги. Перше - це екологічність. "Fedex, для того, щоб забезпечити доставку наступного дня в містах Північної Європи, поставив чотири нових Boeing 757. Між цими містами літають десятки тисяч пасажирів щодня, які могли б замінити літаки, що призведе до скорочення використання авіапалива, - говорить Дюсембаєв. - Другий момент - швидкість. Ми підрахували, що доставка по індійських містах може бути швидше, ніж у кур'єрських компаній, а ціна при цьому нижче".

Третя перевага - пасажирам надається можливість повністю використовувати свої активи у вигляді багажного місця. "До 30% пасажирів літають без багажу взагалі. І узявши з собою вантаж в 20 кг, ви можете спокійно сплатити трансфер від аеропорту до будинку", - резюмує Дюсембаєв.

Нагадуємо, не забудьте обрати свій спосіб читати новини.
Теги: Forbes, Boeing
On Top