ua en ru

ФГВФО продасть кредитний портфель "Брокбізнесбанку" на електронних торгах

Фонд гарантування вкладів фізичних осіб (ФГВФО) 21 квітня та 7 травня проведе електронні торги з продажу прав вимоги за виданими "Брокбізнесбанком" кредитами. Про це йде мова у повідомленні товарної біржі "Електронні торги України".

Повідомляється, що торги відбудуться 21 квітня та 7 травня і проводитимуться на електронному торговому майданчику Товарної біржі "Електронні торги України". Потенційними покупцями можуть стати юридичні особи, які мають статус фінансової особи (крім кредитних спілок).

В прес-службі повідомили, що на перших торгах виставлятиметься 21 лот. Загальна початкова вартість лотів становить більше 212 млн грн. Докладніше про лоти, а також заставне майно за кредитними угодами, можна дізнатись на сайті ФГВФО та Товарної біржі "Електронні торги".

"За допомогою електронних торгів ми сподіваємось у прозорий і відкритий спосіб розширити коло потенційних покупців, а за рахунок цього, підвищити суму від продажу активів проблемних банків. В тому числі, в такий спосіб продаватимуться кредитні портфелі проблемних банків. Всі отримані кошти підуть на задоволення кредиторських вимог перед клієнтам таких банків", - заявив заступник директора розпорядника ФГВФО Андрій Кияк.

В свою чергу, експерт по роботі з проблемними активами, член Ради Комітету конкурсного права Асоціації правників України Юліан Хорунжий зазначив, що проведення конкурсів в електронному вигляді дозволяє забезпечити відкриту, конкурентну та прозору процедуру проведення таких конкурсів.

Нагадаємо, товарна біржа "Електронні торги України" першою в Україні розробила систему для проведення таких конкурсів в електронному вигляді на сайті www.ubiz.com.ua.

Також ТБ "Електронні торги України" має широку мережу філіалів у кожній області України, що дозволяє прискорити процес продажу активів, забезпечує зручність та швидкість обміну інформацією і сприяє залученню широкого кола потенційних покупців.

У рамках підписаного між ФГВФО і ТБ "ЕТУ" меморандуму вже була проведена спільна рекламна кампанія, яка має на меті інформувати суспільство про цей ефективний спосіб реалізації активів неплатоспроможних банків.