ua en ru

Facebook запускає нову систему пошуку Graph Search

Facebook після шести місяців тестування запускає свою нову систему пошуку під назвою Graph Search. Звичайно ж, засновник компанії Марк Цукерберг ніколи не зізнається в цьому, але ця функція кидає прямий виклик пошуковику Google, а також Google Now і Siri.

Facebook після шести місяців тестування запускає свою нову систему пошуку під назвою Graph Search. Звичайно ж, засновник компанії Марк Цукерберг (на фото) ніколи не зізнається в цьому, але ця функція кидає прямий виклик пошуковику Google, а також Google Now і Siri, передає "Росія 24".

Graph Search пропонує користувачеві робити вибір на основі переваг друзів по соціальній мережі. Наприклад, якщо ви хочете знайти не просто італійський ресторан, а дійсно кращий італійський ресторан, та притому не на іншому кінці міста, Facebook задіє інформацію про те, у яких місцях бували користувачі, які живуть неподалік, з відкритою інформацією і бажано знайомі вам, і розповість, де подають кращу вальполічеллу із брускетто.

Вся інформація супроводжується картинками, щоб було веселіше. Зрозуміло, ресторанами справа не обмежується. У Graph Search шукати можна не тільки місця або речі, а й самих людей.

Іншими словами, дітище Цукерберга - не диво, і не в кожній ситуації воно буде видавати адекватні відповіді. Але філософія Facebook, яка полягає в тому, що всі електронні пристрої мають "будуватися навколо людей", поступово перетворюється на серйозну загрозу для конкурентів.

У сервісу Facebook є одна ключова перевага. Він не знеособлює пошук, а мовби створює помилковий ефект рекомендації від ваших приятелів, які насправді особисто вам нічого не радили. Людство століттями плекало ідею про те, що слова друга означають набагато більше, ніж будь-яка реклама. По суті, Цукерберг об'єднав дві діаметрально протилежні речі. Всіх нас тільки-но перетворили на особистих маркетологів один для одного. Відтак не дивуйтеся, коли друзі почнуть надсилати вам гнівні повідомлення, отримавши погану пораду, яку ви їм і не збиралися давати.

Graph Search на даний момент доступна тільки англійською, і користуватися системою будуть наразі винятково американці.

Про підготовку нової системи пошуку стало відомо в січні ц.р., коли Цукерберг на прес-конференції у штаб-квартирі компанії представив нову функцію пошуку Graph Search. Повідомлялося, що вона дозволяє ефективно і швидко знаходити мультимедійні матеріали всередині самої соцмережі. Також зазначалося, що основний акцент у просуванні системи зроблено на дотримання приватності - за допомогою пошуковика не можна відшукати ті матеріали, до яких обмежено перегляд контенту друзями і знайомими користувача.

Як повідомлялося, лідером рейтингу найбільших соцмереж світу, складеного comScore, стала соцмережа Facebook із 834,8 млн користувачів за травень. Слідом йде LinkedIn, якою за місяць скористалося 191,5 млн чоловік. LinkedIn вдалося обігнати сервіс мікроблогів Twitter, у якого 186 млн відвідувачів. Російські ресурси "ВКонтакте" і "Однокласники" також увійшли до десятки рейтингу.

Нагадаємо, наприкінці червня у Facebook визнали, що соцмережа допустила ненавмисний ​​витік особистих даних 6 млн користувачів. Раніше Facebook представила відеосервіс для Instagram.

Facebook є найбільшою у світі соціальною мережею - її щомісячна аудиторія перевищує 1,06 млрд користувачів. Штаб-квартира компанії розташована в Менло-Парку (Каліфорнія). Чистий прибуток Facebook Inc. у 2012 р. впав майже в 19 разів порівняно з попереднім роком і склав 53 млн дол. Прибуток на одну акцію склав 0,01 дол. За 2011 р. чистий прибуток Facebook Inc. сягнув 1 млрд дол., а прибуток на 1 акцію - 0,46 дол.