ru ua

Facebook критикують за рішення зняти обмеження на жорстоке відео

Соціальна мережа Facebook виявилася під серйозним тиском громадськості після того, як заявила, що має намір зняти обмеження на публікацію відеоматеріалів з жорстоким контентом, висловлюють невдоволення, в тому числі і рекламодавці.

Соціальна мережа Facebook виявилася під серйозним тиском громадськості після того, як заявила, що має намір зняти обмеження на публікацію відеоматеріалів з жорстоким контентом, висловлюють невдоволення, в тому числі і рекламодавці.

Сервіс ввів обмеження після скандалу, пов'язаного з відео з Мексики, на якому чоловік у масці обезглавлює жінку. Однак, як відзначають зараз представники компанії, користувачі розміщують подібне відео, намагаючись "засудити акт". У разі якщо б вони намагалися його "заохотити" або "возвеличити", Facebook зайняв би з даного питання діаметрально протилежну позицію.

Одночасно компанія Zipcar, що займається прокатом автомобілів, висловила невдоволення після того, як одна з її реклам з'явилася поруч з подібним відео. Пізніше соцмережа зняла всі рекламні матеріали зі сторінки з цим роликом.

З критикою рішення соцмережі виступив і прем'єр-міністр Великобританії Девід Кемерон.

"З боку Facebook безвідповідально розміщувати відео з стинанням, особливо без попередження. Вони повинні порозумітися перед стурбованими батьками", - зазначив він в повідомленні в мікроблозі в Twitter.

Тим не менш представник Facebook заявила, що люди розміщують в мережі інформацію, щоб поділитися своїм життєвим досвідом і висловити думку у тому числі і з питань порушення прав людини, терористичної діяльності та інших актів насильства.

Крім того, за її словами, компанія працює над технологією, яка дозволила б користувачам більш вибірково підходити до перегляду відео, уникаючи при бажанні сцен жорстокості. Таким інструментом може стати, наприклад, розміщення спеціального попередження перед переглядом ролика.