Facebook змінить принципи розміщення реклами до 2018 року

НовиниПолітика    12.10.2017 - 07:42
Фото: Facebook (cybercrime.gov.ua)
Фото: Facebook (cybercrime.gov.ua)

На наступний рік в США заплановані проміжні вибори в Конгрес

Компанія Facebook планує внести деякі зміни в регламент до проміжних виборів у Конгрес США, намічених на листопад 2018 року. Про це в четвер, 12 жовтня, заявив директор соціальної мережі розробок Майк Шропфер, передає DW.

"Ми зараз активно працюємо над усіма цими речами, в компанії велика увага приділяється тому, щоб все це поліпшити", - сказав він.

За його словами, впровадження змін - непростий процес, тому що Facebook є найбільшою соцмережею (2 млрд користувачів і 5 млн рекламодавців) і не хоче позбутися від легальної реклами.

"Ми активно інвестуємо в технічні рішення, тому що працюємо в безпрецедентних умовах", - додав він.

Нагадаємо, компанія Facebook планує найняти більше 1000 чоловік для перевірки реклами, яка публікується в соцмережі. Тепер, при розгляді оголошень, співробітники Facebook будуть враховувати контекст, в якому вони були куплені і цільову аудиторію.

Нагадуємо, не забудьте обрати свій спосіб читати новини.
On Top