Якщо б не Євро-2012, інвестицій в інфраструктуру могло б і не бути, - аналітик
Якщо б не Євро-2012, інвестицій в інфраструктуру могло б і не бути. Крім цього, підготовка до події сприяла розвитку компаній будівельників, які будуть лобіювати подальше залучення інвестицій і після завершення чемпіонату. Таку думку висловив аналітик Ерсте Банку Мар'ян Заблоцький.
"Інфраструктура транспорту та спорту вже давно потребувала зміни, і навряд чи ці зміни можна вважати створенням надлишкових благ тільки для комфорту туристів. Аеропорти, що обслуговували пасажирів, переважно були збудовані ще в радянські часи і не задовольняли навіть поточну кількість пасажирів. Повністю нові термінали були побудовані в кожному приймаючому місті. Дороги між містами, які проводять матчі, були повністю реставровано. Значно зросла кількість транспортних засобів для перевезень, переважно за рахунок автобусів великої місткості вітчизняного виробництва", - зазначив експерт.
За його словами, з 2008 р. по 2012 р. Україна витратила 9% ВВП, забезпечуючи робочими місцями 69 тис. осіб на рік, 85% - левова частка загальних витрат - пішло на критично необхідний розвиток інфраструктури.
Раніше повідомлялося, що міністр інфраструктури Україні Борис Колесніков оцінив на 4 бали якість доріг, що входять до програми Євро-2012.