Частка тіньового ринку тютюну з 2012 знизилася майже в 4 рази, - глава TEDIS Ukraine
За 2012-2015 рр. частка контрафакту та контрабанди на ринку тютюнових виробів знизилася майже в 4 рази (до 1,7 % загального обсягу споживання в 2015 році за даними TNS Ukraine). Про це в інтерв'ю Retail Community, розповів директор, член ради директорів дистрибуційної компанії TEDIS Ukraine Іван Бей.
За його прогнозами, у найближчі роки динаміка скорочення нелегального сегмента закріпиться.
"Ринок тютюну в останні роки називають одним з найбільш ефективних резервів наповнення державного бюджету. І ми впевнені, що збирання податків з ринку в найближчі два роки буде рости. За 2015 рік операторами тютюнової індустрії було сплачено близько 22 млрд грн – це тільки по акцизних зборах. За даними ДФС, 5%-й роздрібний податок за 2015 рік згенерував 1,6 млрд бюджетних надходжень, 765 млн грн з цієї суми компанія перерахувала TEDIS Ukraine. А при грамотному адмініструванні податків з роздрібних продажів підакцизних товарів, додаткові надходження до бюджету можуть скласти більше 1 млрд гривень", - говорить Бей.
Керівник дистриб'юційної компанії TEDIS Ukraine повідомив про успішне завершення пілотного проекту з апробації електронної акцизної марки спільно з найбільшими виробниками тютюнових виробів та Державною фіскальною службою України.
"TEDIS Ukraine будує свою роботу на принципі прозорості та прогнозованості. Це базові вимоги до всього ринку. Тому наша компанія активно бере участь в спільних ініціативах держави і учасників ринку, спрямованих на детінізацію галузі та підтримку легального товарообігу. Таких, як впровадження електронної акцизної марки - інноваційного розвитку для нашої країни механізму контролю сплати акцизного податку та пересування підакцизних товарів. Влітку 2015 року TEDIS Ukraine спільно з найбільшими виробниками тютюнових виробів і ДФС здійснили успішний пілотний проект по апробації цього інноваційного рішення", - поінформував керівник компанії.
За словами Івана Бея, новація дозволить державі контролювати товаропотік тютюнової продукції, починаючи з запиту виробника на генерацію коду від ДФС, закінчуючи доставкою товару до кінцевого споживача. При цьому учасники ринку готові взяти всі витрати по реалізації даного проекту на себе.
"У кожній з великих тютюнових компаній вже встановлено необхідне для цього обладнання – так само як і у TEDIS Ukraine. Залишилося зробити останній крок до успіху та імплементувати проект на державному рівні", - резюмував топ-менеджер TEDIS Ukraine.