ua en ru

Частка "Баядера Груп" на горілчаному ринку зросла до 33% за 2014 р

За 9 місяців 2014 р. ринок горілки скоротився на 25% в абсолютному еквіваленті порівняно з січнем-вереснем 2013 р. Такі дані представлені аналітичним агентством RTRI.

Всього ж за січень-жовтень 2014 р. за даними Державної служби статистики вироблено 17 млн 591 тис. дал. горілки.

Перше місце продовжує утримувати холдинг "Баядера Груп". За даними аналітичного агентства RTRI, за 2014 р. частка компанії "Баядера Груп" на горілчаному ринку зросла до 33%, що на 7% більше аналогічного показника минулого року і продовжує зростати.

"Під час кризи люди починають ще уважніше стежити за співвідношенням ціни і якості алкоголю. І виграє той, хто не женеться за надприбутками, а орієнтується на споживача. Саме тому виросли продажу основних брендів компанії "Баядера Груп" сегмента мейнстрім - "Хлібний Дар" і "Козацька Рада", - повідомив виконавчий директор асоціації "Укргорілка" Аліна Шолохман.

У прес-службі холдингу повідомили, що в кінці року "Баядера Груп" почав випуск коньяку під популярним брендом Kоblevo. Для цього був побудований "Миколаївський коньячний завод", який став ще однією виробничою площадкою в активі холдингу і забезпечив роботою понад 200 осіб.

Всього холдинг "Баядера Груп" забезпечує роботою майже 6 тис. осіб і підтверджує статус найбільшого виробника і платника податків галузі. За даними прес-служби, всього за 11 місяців 2014 р. компанія сплатила до бюджетів усіх рівнів країни понад 1 млрд 700 млн грн.