Чистий прибуток російської інтернет-компанії "Яндекс" за US GAAP виріс на 42% у річному вирахуванні - до 8,22 млрд руб. (272,8 млн дол.), говориться в матеріалах компанії. Скоригований чистий прибуток збільшився на 46% - до 8,76 млрд руб. (290,7 млн дол.).
При цьому виручка компанії зросла на 44% - до 28,76 млрд руб. Виручка за винятком винагороди партнерам збільшилася на 41% - до 23,98 млрд руб. Операційний прибуток компанії склав 9,45 млрд руб. (+34%).
Капітальні витрати склали 14% від виручки. Компанія планує, що капітальні витрати в 2013 р. складуть 15-18% від виручки.
Що стосується квартальних показників, чистий прибуток "Яндекс" по US GAAP виріс на 27% і склав 2,69 млрд руб. за підсумками IV кварталу 2012 р. Скоригований чистий прибуток "Яндекс" збільшився на 35% - до 2,96 млрд руб. Виручка компанії склала 8,81 млрд руб.(+37%). Виручка за винятком винагороди партнерам виросла на 36% - до 7,4 млрд руб. Операційний прибуток склав 3,1 млрд руб., збільшившись на 19%.
Тим часом кількість рекламодавців перевищила 213 тис., що на 22% більше, ніж в IV кварталі 2011 р., і на 5% більше, ніж в III кварталі 2012 р.
"Яндекс" (материнська компанія Yandex N.V. зареєстрована в Нідерландах) є однією з найбільших російських IT-компаній і четвертим пошуковиком у світі по кількості оброблених запитів. "Яндекс" з'явився в 1997 р. 19 травня 2010 р. компанія запустила англомовну версію своєї пошукової системи на домені yandex.com, вийшовши таким чином на міжнародний рівень. 24 травня 2011 р. звичайні акції "Яндекса" класу A почали торгуватися на американській біржі Nasdaq у секції Nasdaq Global Select Market. В рамках IPO було розміщено 52,174 млн акцій Yandex за ціною 25 дол. за папір, обсяг розміщення становить 1,3 млрд дол. (без урахування опціону перепідписки). Загальний обсяг надходжень від продажу акцій в рамках IPO "Яндекса" на користь самої компанії і її акціонерів досяг 1,43 млрд дол.
Читайте також: Російський "Яндекс" запустив власний інтернет-браузер