ua en ru

Чистий прибуток Yahoo! у III кварталі впав в 11 разів - до 297 млн дол

Чистий прибуток інтернет-корпорації Yahoo! у III кварталі 2013 р. впав в 11 разів - до 297 млн дол., або 28 центів на акцію, проти 3,16 млрд дол., або 2,64 дол. на акцію в аналогічному періоді 2012 р.

Чистий прибуток інтернет-корпорації Yahoo! у III кварталі 2013 р. впав в 11 разів - до 297 млн дол., або 28 центів на акцію, проти 3,16 млрд дол., або 2,64 дол. на акцію в аналогічному періоді 2012 р. Про це повідомляє "Росія 24".

Чиста виручка Yahoo без урахування витрат на придбання трафіку в тримісячному періоді, що завершився у вересні, знизилася незначно і перебувала на рівні 1,081 млрд дол. проти 1,089 млрд дол. роком раніше. Середнє очікування аналітиків Thomson Reuters становило 1,082 млрд дол.

Як повідомляється в прес-релізі Yahoo!, скоригований прибуток у минулому кварталі скоротився на 13% і склав 34 центи на акцію проти 39 центів роком раніше. Аналітики очікували цей показник на рівні 35 центів на акцію.

Продаж пошукового бізнесу компанії скоротилися до 435 млн дол. Дохід від переходів з платних рекламних оголошень (виключаючи Південну Корею) приніс Yahoo! на 21% більше, ніж у минулому році, незважаючи на те, що ціна за клік впала на 4%.

Спеціалісти відзначають, що нинішній генеральний директор Yahoo! Марісса Меєр (на фото) докладає серйозних зусиль для відродження іміджу масштабної рекламної площадки, проте поки рекламодавці все ж віддають перевагу Google, Facebook і Twitter для просування.

За останній рік Yahoo! придбала більше дюжини стартапів, що, на думку аналітиків, дозволило струсити бізнес, який тепер краще відповідає вимогам часу.

Цікаво, що, незважаючи на все це, популярність п'ятого CEO Yahoo! Марісси Майєр за рік її роботи, за інформацією Glassdoor, впала на 7%. У III кварталі 2012 р. її підтримував 91% співробітників, у той час як у II кварталі 2013 р. число тих, хто схвалює політику керівництва, скоротилося до 84%.

Компанія Yahoo! Inc. заснована в 1994 р., володіє популярним пошуковиком і надає широкий спектр інтернет-сервісів, послугами яких користуються в цілому понад 0,5 млрд користувачів. Штаб-квартира компанії знаходиться в місті Саннівейл (Каліфорнія, США).