Чистий прибуток німецького виробника побутової хімії Henkel KGaA, доступний для розподілу серед акціонерів материнської компанії, за 9 місяців 2010 р. зріс більш ніж в 2 рази - до 869 млн євро в порівнянні з 432 млн євро, отриманими за аналогічний період роком раніше. Про це повідомляється в опублікованому сьогодні фінансовому звіті компанії, передає РБК.
Обсяг продажів Henkel за звітні 9 місяців виріс на 11,1% і склав 11,36 млрд євро проти 10,23 млрд євро в січні-вересні 2009 р. Операційний прибуток компанії за 9 місяців 2010 р. досяг 1,34 млрд євро і виявився на 71% вище аналогічного показника за 9 місяців 2009 р., зафіксованого на позначці 787 млн євро.
Чистий прибуток Henkel, доступний для розподілу серед акціонерів материнської компанії, в III кварталі 2010 р. виріс на 95,9% і досяг 337 млн євро в порівнянні зі 172 млн євро, отриманими за аналогічний період роком раніше. Обсяг продажів Henkel за звітний квартал збільшився на 13,7% і склав 3,96 млрд євро проти 3,48 млрд євро в III кварталі 2009 р. Операційний прибуток компанії в III кварталі 2010р. зріс до 501 млн євро і виявився на 73% вище аналогічного показника за III квартал 2009 р., зафіксованого на позначці 290 млн євро.
Компанія Henkel виробляє різну побутову хімію, зокрема чистячі і миючі засоби, косметику і засоби особистої гігієни, а також клеї, герметики і засоби обробки поверхонь. Продукція компанії реалізується в 125 країнах по всьому світу. Загальне число співробітників Henkel складає близько 52 тис. чоловік.