ua en ru

"Чернігівгаз": 52 тисячі клієнтів компанії користуються Viber-ботом

"Чернігівгаз": 52 тисячі клієнтів компанії користуються Viber-ботом Газова труба (kmu.gov.ua)

Серед усього переліку онлайн-сервісів, які пропонує своїм клієнтам АТ "Чернігівгаз, найбільшою популярністю користуються особистий кабінет на сайті 104.ua та Viber-бот 7104.

Про це повдіомляє прес-службі компанії.

"В особистому кабінеті можна зараз реєструвати до 25 особових рахунків. Це дозволяє слідкувати за особовим рахунком, навіть якщо він зареєстрований в іншому регіоні - звіряти оплати, передавати показники, знаходити інформацію по тарифу на доставку. А у Viber-боті 7104 є можливість передавати показники лічильника з його фотографією. Це дає змогу уникнути розбіжностей у показниках, а також відкоригувати, якщо вони виникли", - розповідає Аня Коротка, фахівець з обслуговування клієнтів.

Якщо виникає розбіжність у показниках, споживачу потрібно написати показники та завантажити фото лічильника у вайбер-бот 7104, і вони будуть відкориговані. Фахівці з обслуговування клієнтів радять, якщо є можливість, додавати фото лічильника щомісяця при передачі показників з 1 по 5 число, щоб гарантовано уникнути розбіжностей. Вайбер-бот дозволяє контролювати до 5 особових рахунків, тому діти можуть передавати показники з фото за своїх батьків, якщо у них самих нема такої можливості.

У прес-службі зазначили, що приєднатися до вайбер-бота можна за посиланням - або відсканувавши QR-код, або перейшовши тут же за прямим лінком.

"Viber-бот 7104 - це власна розробка для клієнтів групи компаній РГК, яка дозволяє суттєво оптимізувати обслуговування споживачів газу, забезпечує його високу швидкість та якість. Крім передачі показників, у вайбер-боті можна переглядати поточний стан розрахунків, історію сплат і показників лічильників, а також завантажувати квитанції за розподіл газу і газ та сплачувати їх – будь-де та в будь-який час", - йдеться у повідомленні.