ua en ru

Call-центр МінАП за тиждень проконсультував близько 1 тис. аграріїв

Міністр аграрної політики і продовольства Микола Присяжнюк доручив профільним центрам обробки викликів (ЦОВ) і департаментам невідкладно відреагувати на звернення селян, що надійшли до сall-центру МінАП. Саме туди аграрії скаржаться на місцевих чиновників, які відмовляються оформляти документи на виплату грошових дотацій. За тиждень сall-центр МінАП проконсультував близько 1 тис. аграріїв, повідомляє прес-служба міністерства.

За минулий тиждень лідерами за кількістю звернень стали сільгоспвиробники з Івано-Франківської, Дніпропетровської та Луганської областей. У своїх зверненнях до сall-центру Мінагрополітики аграрії поскаржилися на те, що місцеві органи влади відмовляються приймати документи на виплату державної дотації.

Сільгоспвиробники з Луганської області розповіли, що м'ясопереробні підприємства відмовляються приймати у них худобу, за здачу якого держава надає фінансову допомогу.

У цілому, аграріїв і фермерів, які активно звертаються до сall-центру, цікавить процедура отримання держдотації за утримання молодняку ВРХ, за зданий на забій худобу, компенсація за придбання доїльної установки, вартість ветеринарних послуг, земельні питання, закупівельна ціна на молоко і т. д.

Консультаційний центр при Мінагрополітики почав працювати в травні 2012 р. за ініціативою Миколи Присяжнюка. За цей час сall-центр обробив близько 70 тис. звернень селян.