Більшість тютюнових компаній не відраховують 5% прибутку на виробництво і розповсюдження соціальної реклами про шкідливість куріння і алкоголю.
Більшість тютюнових компаній не відраховують 5% прибутку на виробництво і розповсюдження соціальної реклами про шкідливість куріння і алкоголю. Про це повідомив сьогодні голова Держспоживстандарту Олег Висоцький. Він відзначив, що його відомство підготувало законопроект, що передбачає внесення змін до діючого Закону України "Про рекламу", в якому передбачається законодавче врегулювання проблеми 5%-них відрахувань, а також маркетингових комунікацій в частині так званої "непрямої реклами" алкогольних і тютюнових компаній - розиграш призів, дегустації, обмін пачок і т.д.
За даними О.Висоцького, загальний обсяг рекламного ринку в Україні склав 570 млн дол., що на 36% більше аналогічного показника за 2005 р.