Бізнес-конференція "Customer Experience Management 5", або клієнтський сервіс очима топ-менеджменту

Бізнес-конференція "Customer Experience Management 5", або клієнтський сервіс очима топ-менеджменту

Чому ви йдете до одного ресторану, а не до іншого? Чому  в один магазин ви заходите із задоволенням, а інший оминаєте, навіть якщо продукти в останньому дешевше і такі самі за якістю? Чому кава смачніша саме у кав’ярні за рогом, де вас вітають на ім’я? І чому похід до більшості державних структур видається суцільнім пеклом? Відповідь на все – клієнтський сервіс.

Сьогодні важко створити унікальний продукт і породити тимчасову монополію. Більше того, ринок переповнений однаковими послугами та продуктами. Проте є дієвий інструмент, який допоможе вам створити вагому конкурентну перевагу. І це ідеальний клієнтський сервіс.

Як впроваджують та використовують цей інструмент компанії – лідери ринку?

Щоб дізнатися це, компанія KA Group організовує вже п’яту традиційну практичну конференцію про стратегії, тренди та інструменти клієнтського сервісу - Customer Experience Management 5.

Як показує практика, свіжі ідеї для свого бізнесу можна отримати, якщо подивитися на досвід інших галузей. Саме тому ми об’єднуємо на одній платформі ТОП-менеджерів з різних компаній та експертів по управлінню клієнтським сервісом для обміну досвідом в управлінні взаємовідносинами із клієнтами.

Що говорять наші клієнти про конференцію:

"Чому варто хоча б раз відвідати СЕМ? Відповідь проста: це зібрання та мікс практичних кейсів, це експертність спікерів, це діалоги та дискусії на тему сервісу, це 100% якісний продукт ", - Євгенія Редько, CSMC, Центр сервісу менеджменту.

У результаті бізнес-конференції:

  • Ви дізнаєтесь  про тренди створення та розвитку сервісу, як у B2B, так і B2C секторі
  • Ви отримаєте інструменти для формування клієнтоорієнтованої команди від співробітників першої лінії до топ-менеджменту
  • ви навчитесь  перетворювати скарги на подарунки
  • Ви інвестуєте в отримання кращого досвіду впровадження та розвитку інструментів клієнтського сервісу
  • Ви надихнетесь на нові виклики, спілкуючись із спікерами та колегами, які розділяють ідею клієнтоорієнтовного та результативного бізнесу!

На СЕМ5 своїм досвідом поділяться такі компанії як SMART business, Vodafone, GEFCO, Альфа-Банк, Watsons, Клініка Медиком, CX Design та інші.

Це подія для тих, хто думає про своїх клієнтів і бажає зросту своєму бізнесу!

Подробиці: http://kagroup.ua/customer-experience-management-5.html

До зустрічі 16 лютого!

On Top
Продовжуючи переглядати www.rbc.ua, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся з Політикою конфіденційності
Пропустити Погоджуюся