ua en ru

Біржа рекламних постів в соцмережі "Вконтакте" запускається 18 жовтня

Запуск біржі рекламних постів в соціальній мережі "Вконтакте" відбудеться 18 жовтня. Про це в ході Російської тижня інтернету, що проходить в Москві, повідомив один із засновників соціальної мережі Олександр Круглов.

Запуск біржі рекламних постів в соціальній мережі "Вконтакте" відбудеться 18 жовтня. Про це в ході Російської тижня інтернету, що проходить в Москві, повідомив один із засновників соціальної мережі Олександр Круглов.

Як повідомив прес-секретар "Вконтакте" Георгій Лобушкин, перший час біржа буде працювати в закритому режимі, так як буде проводитися її тестування. На цьому етапі до участі в її роботі будуть запрошені тільки власники кількох найбільших пабликов.

Закрите тестування рекламної біржі "Вконтакте" стартує 18 жовтня, до участі в якому запрошені адміністратори найбільших спільнот соцмережі. Поки що воно буде мати лише технічний характер - рекламодавці до тестування не залучалися. Тим не менш, Круглов зазначає, що перші тестові розміщення реклами все-таки будуть здійснені.

Зараз соцмережа не отримує жодних доходів з реклами, що розміщується у всіляких пабликах і групах. Створення єдиної платформи для розміщення реклами дозволить не тільки взяти цю діяльність під контроль, але і заробити: адміністратори спільнот зможуть самостійно встановлювати ціни на свої послуги, а "Вконтакте" стане отримувати комісію за їх оплату. Її розмір, як і дата публічного відкриття біржі, поки що не розголошується. Вся ваша реклама буде проходити перевірку адміністрації, і відзначатися у стрічці новин спеціальним маркером.
Адміністратори, зацікавлені в збільшенні рекламних доходів, вже давно чекали появи біржі. Однак частина з них побоюється, що обмеження на кількість розміщуваних постів, яких в даний момент можна публікувати не більше трьох рекламних повідомлень на добу і автоматизація процесу роботи з рекламодавцем може негативно позначитися на результатах їх діяльності. Самі ж рекламодавці сподіваються, що поява біржі призведе до підвищення якості опублікованого контенту на розглянутих ними майданчиках.

Чутки про те, як саме буде побудована робота біржі, ходять вже давно. Наприклад, в лютому 2013 р. з'явилася інформація про те, що всі рекламні пропозиції будуть проходити модерацію представниками "Вконтакте", а розміщувати рекламу у спільнотах за правилами біржі можна буде не частіше, ніж один раз в день.


Нагадаємо, соціальна мережа "Вконтакте" була запущена в 2006 р. В вересні 2013 р. її добова аудиторія перевищила 50 млн осіб. Всього в соціальній мережі зареєстровано більше 200 млн користувачів.