ua en ru

Безпрецедентна подія в сфері трейд-маркетингу: Big Trade Marketing Show. PRACTICE

Безпрецедентна подія в сфері трейд-маркетингу: Big Trade Marketing Show. PRACTICE

1 лютого 2018 року в Києві відбудеться зустріч кращих трейд-маркетологів України та зарубіжжя -"BIG TRADE MARKETING SHOW. PRACTICE" . Організатором є B2B медіа-група TradeMasterGroup.

200 учасників з України та ближнього зарубіжжя – виробники, дистриб'ютори, рітейлери, рекламні агентства, консалтинг, ІТ-рішення, поліграфія і пр., зустрінуться, щоб не лише обговорити намітилися тенденції, але і навчиться практичного використання ефективних інструментів трейд-маркетингу на практиці, якими діляться 20 спікерів. 9 годин виключної практики трейд-маркетингу!

Цілі BIG TRADE MARKETING SHOW:

1.Обговорення та роботу з кожним трендом, що здатне дати нове дихання бізнесу в умовах відродження економіки;

2.Зміна уявлення про класичних інструментах просування;

3.Постановку цілей і прогнозування трейд-маркетингових активностей;

4.Пошук нових можливостей.

У програмі Події 5 Сесій в 2-х паралельних залах:

Сесія I. Trend Нunters.

1.Аналіз трейд-маркетингових трендів, заявлених на початку 2017 року.

Ігор Дідок, Один з кращих рітейл-маркетологів України. Має 15-річний досвід управління маркетингом і консалтингових проектів у роздрібних мережах, на підприємствах громадського харчування, у фінансовій сфері.

2. Світові і локальні тренди купівельних переваг у 2018 році.

Віталій Брик, Директор стратегічного розвитку компанії Nielsen в Україні та Білорусі.

3.Як реалізувати на практиці тренди, які так і не були використані в Україні.

Дмитро Горбач, Керівник відділу трейд-маркетингу роздрібної мережі "Червоний маркет". Раніше працював маркетинг-фахівцем і бренд-менеджером в ТОВ "Орімі Трейд".

4. Аналіз внутрішнього середовища рітейлера як основа для складання трейд-маркетингового плану.

Робертус Ломберт (Португалія). Має великий досвід роботи в сфері роздрібної торгівлі. До 2016 керував відділом Private Label в Lidl Portugal.

Сесія II. From idea to promotion.

1.Воронка знижок. Шлях без повернення. Майстер-клас від провідного експерта СНД

Сергій Ліщук, Керуючий партнер консалтингової компанії "Retail4you", незалежний член ради директорів в 2 компаніях. Фахівець-практик з більш ніж 20-ти річним досвідом роботи в індустрії FMCG.

2.Хліба і Видовищ. Новий, ефективний підхід до організації і проведення дегустацій.

Радевич, Business Development Manager, Lantmannen Axa. Досвід роботи Key account manager в "Groupe SEB Ukraine" LTD, а також National key account manager "Saturn-TV" LTD.

3.Ефективне використання світлових рішень при просуванні товару в межах торговельного простору.

Валентин Пахомовский, директор WRS Kiev, що входить в холдинг We R. SIGNS, заснований у Нью-Йорку в 1985 р., широко відомої на ринку виробництва зовнішньої реклами та широкоформатного друку.

4.Танцюють всі або нові підходи до мотивації торгової команди.

Марина Сергієнко, Начальник відділу корпоративного розвитку продажів категорій і каналів/ Head of corporate Category&Channel Sales Development ТОВ "Нестле Україна".

5.Як продавців традиційної роздробу назвеш, такі продажі вони тобі зроблять.

Ольга Берестяна, Начальник відділу Trade marketing ТОВ "ТД "Житомирські ласощі".

6.Впровадження ESL-систем в Український рітейл. Ринок електронних цінників в Україні.

Сергій Кацай, Засновник і керівник відділу продажів ТОВ "САНТАУН-Україна". Компанія є представником світового лідера з виробництва ESL-систем "Pricer"(Швеція).

Сесія III. Think like a salesman.

1.Стратегії розробляються в офісах, а реалізовуються у торговому залі. А ви приймаєте ілюзію за реальність? Олександр Гринь, Менеджер з розвитку ТОВ "АЙПИЛЭНД".

2.Офлайн в онлайн і навпаки: причини, по яких здійснюються дані переходи. Микола Бриленко, Керівник відділу закупівель Rozetka.ua (Інтернет-супермаркет №1 в Україні, 2000 категорій і 2 мільйони SKU)

3.Збільшення продажів за рахунок оптимізації витрат в ланцюгах поставок на базі системи BAS ERP. Андрій Печерських, директор ТОВ "Центр Бізнес-Технологій"

Сесія IV. No rules. Big change.

1.Використання фестивалів їжі як майданчика для просування і продажів.

2.Нові тренди в ароматах 2017-2018. Нові напрямки. Погляд у майбутнє 2018-2019.

Олена Глотова, начальник відділу розвитку, ТОВ "Леко Стайл".

3.Збільшення продажів через купівлю ліцензій відомих світових та локальних брендів..

Олена Горковенко, Керівник відділу торгового маркетингу IDS Borjomi Ukraine

Сесія V. Рartnership in marketing.

1.Шлюб за розрахунком. Організація партнерського маркетингу. Іван Філіппов, Національний маркетинг менеджер Україна ПАТ "МХП" (Миронівський хлібопродукт)

2.Фінальна дискусія трейд-маркетологів. Модератор: Тетяна Скоробогатова, Практик з трейд-маркетингу, 12-річний досвід роботи в маркетингу,досвід тренера понад 6 років.

З нетерпінням чекаємо вас на єдиній грандіозної конференції трейд-маркетологів!

Дата і місце проведення: 01 лютого 2018 року, м. Київ, вул. Вадима Гетьмана 6, Mercure Congress Hotel Kyiv.

Партнери Події: Партнер світлових рішень - ВРС , ІТ Партнер - Спілка Автоматизаторів Бізнесу

Партнер по Инновациооному одорудованию - САНТАУН-УКРАЇНА, Партнер конференції - ipland.

Партнер Інноваційної упаковки – IMMER group, Ароматний партнер - Леко Стайл.

Завантажити програму "BIG TRADE MARKETING SHOW. PRACTICE"

Деталі та реєстрація за телефоном: +38 067-505-25-24, Онлайн-реєстрація