ua en ru

Б.Колесніков: Повітряний кодекс суттєво посилить відповідальність авіакомпаній перед пасажирами

Прийняття нового Повітряного кодексу суттєво посилить відповідальність авіакомпаній перед пасажирами. Про це під час брифінгу, який відбувся під час робочої поїздки на НСК "Олімпійський", повідомив віце-прем'єр-міністр України - міністр інфраструктури Борис Колесніков, передає прес-служба міністра.

"Новий Повітряний кодекс вимагає змін у відносинах "пасажир-авіакомпанія" на користь пасажира. Наприклад, відтепер авіакомпанія несе усю відповідальність за затримку, відміну рейсу тощо", - зазначив Б.Колесніков.

"Ми врахували потреби пасажирів, і вже після того, як Повітряний кодекс вступить у дію, пасажири це відчують. Треба сміливіше відстоювати свої права", - підкреслив віце-прем'єр-міністр.

Нагадаємо, у новій редакції Повітряного кодексу, який прийняла Верховна Рада України 19 травня, вперше чітко прописані обов'язки авіакомпанії перед пасажирами, чого немає у нині діючому Повітряному кодексі. Так, згідно з документом авіакомпанія несе відповідальність за втрату або шкоду, спричинену при перевезенні пасажирів, багажу, вантажу та пошти.

Документ надає право пасажиру на компенсацію та іншу допомогу від авіаперевізника в разі відмови від прийняття на борт, скасування польоту, тривалої затримки вильоту та зниження класу обслуговування.

Дотримання авіаперевізниками та іншим суб'єктами авіаційної діяльності положень правил перевезень пасажирів, багажу та вантажів, особливо в частині дотримання прав пасажирів, контролюватиме урядовий орган з питань цивільної авіації. З метою захисту громадян, що користуються авіаційним транспортом, від несподіваних скасувань регулярних рейсів, авіаперевізники зобов'язані проінформувати авіаційне відомство про припинення регулярних повітряних перевезень за тією чи іншою повітряною лінією, яку вони експлуатують, за 30 днів до запланованої дати припинення з зазначенням причин.