ua en ru

Азія забезпечить 38% зростання ринку споживтоварів до 2017 р., - EY

Азіатський регіон забезпечить 38% зростання ринку споживчих товарів до 2017 р., свідчать дані дослідження EY "Прибуток або програш".

Азіатський регіон забезпечить 38% зростання ринку споживчих товарів до 2017 р., свідчать дані дослідження EY "Прибуток або програш". Про це повідомляє "Росія 24".

Частка даного регіону на світовому ринку споживчих товарів складе 25% в порівнянні з 15% в 2007 р. В той же час експерти компаній повідомляють про зміну тенденцій: виробники тепер націлені на зростання прибутку, а не на захоплення частки ринку.

"Часи, коли компанії прагнули оволодіти часткою ринку за всяку ціну, закінчилися, тепер на перше місце вийшло зростання прибутку", - говориться в дослідженні.

"Практично всі основні виробники споживчої продукції вже зробили кроки для того, щоб скористатися значними можливостями для зростання, які пропонують перспективні ринки Азії, що розвиваються. В той же час для багатьох компаній рентабельність має другорядне значення, а зробити зростаючий бізнес прибутковим в азіатському регіоні, що розвивається, не так просто. Споживчі очікування різноманітні і мінливі, конкуренція висока, а займатися бізнесом в Азії достатньо складно, оскільки такі ключові витрати, як витрати, на оплату праці впливають на собівартість, вже високі і будуть тільки рости в майбутньому", - відзначає Кристина Роджерс, керівник міжнародної групи EY з надання послуг підприємствам сектора споживчих товарів на ринках, що розвиваються.

В рамках підготовки дослідження були опитані представники більше 250 компаній, що здійснюють свою діяльність в Азії, і керівників роздрібних мереж, а також дослідження містить оцінки експертів найбільших FMCG-компаній.

Згідно з даними цього дослідження лише 20% організацій можуть бути названі сьогодні високоефективними підприємствами, які демонструють збільшення прибутку від продажів і стабільне зростання на рівні, що значно перевищує аналогічні показники конкурентів.