ua en ru

Аварійна служба "Житомиргазу" здійснила майже 18 тис. виїздів

Аварійна служба "Житомиргазу" здійснила майже 18 тис. виїздів Ілюстративне фото (УНІАН)

Левова частка викликів надійшло від жителів обласного центру та Бердичівського району

Від початку року аварійно-диспетчерська служба (АДС) АТ "Житомиргаз" опрацювала 17 933 тис. заявок від споживачів природного газу Житомира та Житомирської області. Про це повідомляє прес-служба компанії.

"Найчастіші виклики від населення відбуваються через запах газу у помешканнях. Влітку – через самовільне втручання в роботу газових приладів, їх "некоректний" ремонт, що може спричинити аварійну ситуацію. З початком опалювального періоду, коли вмикаються газові побутові опалювальні прилади, кількість заявок про запах газу у приміщенні суттєво збільшується", - йдеться у повідомленні.

Найбільше викликів на номер "104" цього року опрацьовано фахівцями Житомирського відділення АТ "Житомиргаз" - 6 645 телефонних дзвінків, та Бердичівського - 3 359.

В середньому бригада аварійно-диспетчерської служби АТ "Житомиргаз" лише Житомирського відділення опрацьовує 17 викликів за добу.

"За півроку фактичні операційні витрати на підприємстві склали 396 млн гривень, а надходження від тарифу тільки 168 млн гривень. Через це коштів, закладених на забезпечення усіх бригад необхідними матеріалами, виплатою заробітної плати, в діючому тарифі, критично не вистачає", - розповідає технічний директор АТ "Житомиргаз" Сергій Колесник.

"За словами прес-служби, лише витрати на паливо-мастильні матеріали для потреб аварійно-диспетчерської служби на рік складають близько 1 млн гривень. "Це близько 10% від загальної річної суми витрат на ПММ по підприємству. Аварійно-диспетчерську службу необхідно також вчасно забезпечувати спеціальним обладнанням, усіма необхідними матеріалами та спецодягом", - йдеться у повідомленні.