Щодня диспетчери отримують більше 50 дзвінків від споживачів з усієї області
З початку 2016 року аварійно-диспетчерська служба (АДС) ПАТ "Рівнегаз" відреагувала на 11 тисяч заявок від споживачів регіону. Основними причинами аварійних ситуацій при користуванні газом у побуті традиційно залишаються самовільне встановлення або заміна газових приладів і їх використання не за призначенням. Про це повідомляє прес-служба компанії
Наголошується, що з пониженням температури на вулиці кількість аварійних заявок зростає. Щодня диспетчери служби "104" отримують понад 50 дзвінків від споживачів з усієї області. В першу чергу це пов'язано з більш інтенсивним використанням газових приладів. Адже в холодну пору року для обігріву житла жителі включають на повну потужність опалювальні прилади і максимально ізолюють приміщення, часто забуваючи про елементарні правила безпеки.
"Кількість звернень зростає у зв'язку з тим, що при обігріві домівок люди часто ігнорують прості правила безпеки. Як наслідок - виникають порушення в роботі газових приладів, що зазвичай призводить до накопичення у приміщенні продуктів горіння, - зазначає технічний директор ПАТ "Рівнегаз" Олександр Ганжа. - Тому нагадуємо: ліквідацію аварійних ситуацій наша служба виконує цілодобово і безкоштовно. Викликати фахівців можна в будь-який час доби за телефоном 104."
Фахівці ПАТ "Рівнегаз" відзначають, що дотримання простих правил безпеки при використанні газу в побуті допоможе відвернути нещасні випадки та зберегти життя і здоров'я споживачів. Тому, необхідно регулярно провітрювати приміщення під час роботи газових приладів, перевіряти тягу в димових і вентиляційних каналах, не обігрівати приміщення за допомогою плит і духових шаф.