Аварійна служба "Миколаївгазу" усунула понад 2 тис. витоків газу в першому кварталі 2016
За перший квартал 2016 року в аварійно-диспетчерську службу 104 надійшло понад 2,5 тисяч дзвінків, з яких 1,5 тисячі тільки по місту Миколаєву. Однією з основних причин звернень споживачів є запах газу в під'їзді або приміщенні, повідомили в прес-службі компанії.
Так, в січні 557 аварійних викликів було виявлено та усунуто 410 витоків газу, в лютому – 382 витоку з 448 звернень, у березні – 270 з 423.
Крім того, за даними прес-служби, все частіше "аварійники" стикаються з випадками попадання води в газопровід. Небезпечним аварійним випадком є також загазованість квартир, додали в компанії.
"Безпека і безаварійність газопостачання – завжди були, є і будуть головним завданням ПАТ "Миколаївгаз". Ми постійно проводимо роботу з пропаганди безпечного користування газом і газовими приладами серед населення – організовуємо місячники, проводимо роз'яснювальну роботу серед начальників ЖЕКів і ОСББ, поширюємо наочную агітацію (листівки-пам'ятки, плакати) і багато іншого. При цьому люди продовжують порушувати правила безпечного поводження з газом, не усвідомлюючи всієї загрозу, яку воно в собі несе", - констатує головний інженер ПАТ "Миколаївгаз" Володимир Покотилов.
Також у прес-службі повідомили, що в роботі аварійно-диспетчерської служби 104 є нововведення. Згідно з розділом 8 "Правил безпеки систем газопостачання", великі організації, які самостійно експлуатують газові системи, але не мають власної аварійної служби, повинні укласти з газовою компанією договір на залучення АДС газорозподільного підприємства.
У цьому році ПАТ "Миколаївгаз" почало таку роботу за договорами. В її рамках також проводяться навчально-тренувальні заняття з ліквідації аварійних випадків, які проходять на базі підприємств із залученням робочого персоналу.