ua en ru

Аварійна служба "Київоблгазу" відповіла на 29 тис. викликів споживачів

Основні причини викликів аварійної газової "104" - це витік газу (понад 80% заявок) і несправне газове обладнання. Про це йдеться в повідомленні прес-служби компанії.

За даними "аварійників", найчастіше проблеми при користуванні природним газом у побуті виникають через його витік при самовільному встановленні або заміні газового обладнання та при недотриманні вимог безпеки під час використання газових приладів, а також через несправні димові і вентиляційних каналів.

Зокрема за півроку працівниками "Київоблгазу" було виявлено 1423 випадки порушень, які усунуті після відключення газопостачання та передачі матеріалів про порушення на розгляд органів МВС і адміністративних комісій. Також відключено від системи газопостачання при проведенні планово-технічного обслуговування і заявочного ремонту 276 газових приладів, що знаходяться в аварійному стані, 592 самовільно замінених приладів і 410 самовільно встановлених.

"Іноді споживачі, бажаючи заощадити, самостійно беруться замінити або перевстановити, наприклад, газову плиту у себе вдома. Здається нічого складного. Але навіть у дрібницях - при приєднанні приладу до газової труби - можна зробити помилку. Перетягнувши гайку гумотканинного рукава або, навпаки, трохи не докрутивши її, ви ризикуєте спровокувати витік газу. Будь-які роботи по установці, переміщенню чи заміні газового обладнання повинні проводити тільки кваліфіковані фахівці газової компанії", - застерігає директор технічний ПАТ "Київоблгаз" Павло Кишкар.