ua en ru

В АТБ заявили про чергову інформаційну атаку на компанію

В АТБ заявили про чергову інформаційну атаку на компанію В АТБ зробили заяву

Колектив мережі продовольчих магазинів "АТБ" повідомляє про чергову інформаційну атаку на компанію. Про це йдеться в офіційній заяві колективу мережі продовольчих супермаркетів "АТБ" з приводу сюжету програми "Особливий погляд" на "5 каналі" від 14 грудня.

"Це не перший (і, як ми вважаємо, не останній) приклад масштабної дискредитаційної кампанії проти "АТБ", але вельми показовий. Досить гостра і актуальна тема, заявлена авторами на початку (контрабанда і торгівля в зоні АТО), привернула увагу телеглядачів, однак не отримала ніякого продовження в подальшому", - йдеться в заяві.

"Ми неодноразово заявляли про те, що "АТБ" не веде діяльності на тимчасово непідконтрольних Україні територіях. У Криму компанія не функціонує з 2014 року, а в зоні АТО з самого початку бойових дій не має можливості контролювати решту майна компанії (від приміщень до фірмового одягу співробітників). Більш того, втрати компанії через захоплення магазинів на Сході України перевищили 7 млрд. грн. "Віджатими" у нас маркетами сепаратистська влада псевдореспублік не просто "пишається", але і робить їх основою для окремих пропагандистських кампаній", - додали автори заяви.

Наголошується, що "АТБ" - найбільший платник податків до українського бюджету в сфері роздрібної торгівлі. Компанія стала єдиним представником галузі, що потрапила в ТОП-20 платників податків країни, згідно з даними ДФС України в першому півріччі 2016 року.

"Минулого року ми перерахували до бюджетів різних рівнів і цільових фондів понад 3 млрд. грн. За підсумками поточного року цей показник, за нашими очікуваннями, перевищить 4 млрд. грн. Це говорить не тільки про нашу патріотичність та сумлінність перед державою, але і про успішність. Саме вона, ймовірно, не дає спокою окремим особам, які намагаються різними способами (включаючи інформаційний тиск) захопити налагоджений бізнес", - йдеться в заяві.

"Ми вже звикли до такого роду атак і змушені констатувати, що досить складно захищати репутацію підприємства, коли до процесів дискредитації бізнесу підключаються депутати Верховної Ради України. Варто відзначити, що позиція народних обранців, відображена у сюжеті програми "Особливий погляд", не може не викликати занепокоєння. Ми повністю згодні з думкою окремих представників депутатського корпусу, які говорять про те, що в країні достатня кількість контролюючих і правоохоронних структур для недопущення будь-яких кровопролитних конфліктів навколо того чи іншого будівництва. У цьому зв'язку нас шокує заява народного депутата Ігоря Луценка, який пропонує людям "об'єднаються в квартальні колективи, озброюватися і захищати себе, свою природу, свої двори...". Більше того, визнання політика в тому, що саме в такому підході він бачить "єдиний шлях встановлення законності ставить під сумнів його компетентність в якості представника вищої законодавчої влади", - зазначили автори заяви.

Колектив мережі продовольчих магазинів "АТБ", що нараховує понад 35 тисяч людей по всій країні, заявив про намір боротися з подібного роду заявами.

"Ми будемо продовжувати працювати так, як звикли: чесно, відкрито, на благо покупців та для розвитку української економіки. Сподіваємося, що також в інтересах глядачів і в ім'я розвитку української журналістики – рано чи пізно почнуть працювати вітчизняні телеканали", - додали в АТБ.

В АТБ також заявили про готовність надати працівникам ЗМІ всі необхідні документи, що підтверджують неприйняття навіть думки про роботу на окупованих територіях.

В АТБ заявили про чергову інформаційну атаку на компаніюВ АТБ заявили про чергову інформаційну атаку на компанію