ua en ru

Apple може перенести старт продажів планшета iPad mini на початок 2014 р

Американська Apple може зіткнутися з проблемою, що стосується виходу оновленої версії свого компактного планшета iPad mini.

Американська Apple може зіткнутися з проблемою, що стосується виходу оновленої версії свого компактного планшета iPad mini. Про це пише портал Economic Daily News.

Фахівці стверджують, що старт продажів цього пристрою може бути перенесено на початок наступного року. Якщо інформація підтвердиться, то причиною відстрочки, швидше за все, стане брак екранів класу Retina з підвищеним розширенням.

Раніше поява такого дисплея у наступного покоління iPad mini була оголошено головним пунктом майбутнього оновлення. У виробництві цих екранів для Apple на даний момент задіяні LG, Samsung, Sharp і Japan Display.

Незважаючи на, здавалося б, достатню кількість виробничих партнерів, чиї зусилля спрямовані на забезпечення новинки новим дисплеєм, компанії можуть зіткнутися з різними труднощами, що спричинить за собою і затримку з початком виробництва.

Крім Apple в даній ситуації постраждають інші партнери каліфорнійського гіганта, відповідальні за збирання продукції, а також постачальники комплектуючих. Перш за все мова йде про такі компанії, як тайванська Foxconn.

Читайте також: Apple анонсувала ціни на новий iPad з пам'яттю 128 Гб

Крім цього, вже сьогодні багато хто запланував покупку нового iPad mini в період новорічних та різдвяних свят. Згідно з даними опитувань у минулому році для американських дітей це виявилося найбажанішим подарунком на Різдво.

Apple поки не дає жодних офіційних коментарів щодо можливих виробничих труднощів. Варто також зазначити, що для Apple виникнення подібних проблем означає втрату позицій у сегменті компактних планшетів з діагоналлю екрану менше 9 дюймів, попит на які останнім часом активно зростає, а натиск конкурентів все відчутніший.

Apple - американська компанія, яка займається виробництвом програмного забезпечення, персональних комп'ютерів, аудіоплеєрів і телефонів. Продає частину своєї продукції через власну мережу магазинів, які розташовані в США, Канаді, Великобританії, Японії та інших країнах. На компанію працюють близько 60,4 тис. осіб. Штаб-квартира корпорації знаходиться в м. Купертіно (штат Каліфорнія).