ua en ru

Американський телеканал ABC купив ліцензію на передачу "Що? Де? Коли?".

Російська телевікторина «Що? Де? Коли?» скоро з'явиться в ефірі американського каналу ABC, передає РБК daily. Як повідомляє видання The Hollywood Reporter, ABC вже домовився про виробництво локальної версії і навіть придумав їй назву - «Шестеро». За оцінкою експертів, вартість ліцензії може скласти декілька мільйонів доларів.

Виконавчий директор телекомпанії «Гра» Володимир Балашов заявив РБК daily, що поки рано говорити про укладений договір, але «певна робота в цьому напрямі ведеться». За його словами, підписання контракту може відбутися через три тижні. Він також розповів, що американська сторона вже впродовж двох років цікавилася можливістю створення англомовної версії програми. Очікується, що в американській версії ведучий буде присутній в залі, тоді як в Росії знавці тільки чують його голос.

У РФ канали в основному купують ліцензійні передачі, ніж продають власні формати. Проте подібні приклади були. У 2005 р. телеканал ТНТ оголосив про продаж прав на використання формату реаліті-шоу «Дом 2» американських компанії Sony Pictures Television International. А цього року телеканал СТС продав німецькому телеканалу Das Vierte права на свій серіал «Татусеві дочки».

За даними The Hollywood Reporter, ідею створити американську версію шоу запропонував компанії Merv Griffin Entertainment актор українського походження Олексій Резник, що проживав в США. Перед цим він протягом двох років вів переговори з власниками прав на телевікторину - Наталією Стеценко, вдовою творця передачі Володимира Ворошилова, і її сином Борисом Крюком. У Merv Griffin Entertainment відзначили, що вікторина вигідно відрізняється від схожих шоу тим, що дозволяє брати участь в грі телеглядачам. Представник компанії упевнений, що передача «Що? Де? Коли?» «приречена на успіх на американському телебаченні».

Гра «Що? Де? Коли?» вперше з'явилася на вітчизняному телебаченні 4 вересня 1975 р. За даними «TNS Росія», цього року середня частка програми, яка транслюється на «Першому каналі», склала 12,1% з рейтингом 3,0, а середня аудиторія - майже 2 млн людей.