ru ua

Акції Facebook зросли до показників при IPO

Вчора на торгах у Нью-Йорку акції Facebook досягли показника в 37,96 дол. за штуку, а потім трохи опустилися до позначки 37,63 дол. При цьому обсяг торгів акціями соцмережі перевищив середній показник останніх днів в 3,8 рази. Вперше з моменту IPO рівень цін на папери компанії майже дійшов до початкового значення, передає "Росія 24".

У травні 2012 р. Facebook вивела свої цінні папери на фондовий ринок за ціною в 38 дол., після чого вартість акцій почала стрімко падати, опустившись до 17 дол. за штуку. Це спровокувало звинувачення в адресу компанії і банків-андеррайтерів в тому, що вони неправильно встановили діапазон цін на акції і спочатку вводили незалежних покупців в оману, спекулюючи даними.

У ті моменти, коли ситуація з акціями компанії особливо ускладнювалася, глава Facebook Марк Цукерберг зазвичай говорив про розвиток мобільного напряму та збільшення обсягу мобільної реклами, тим самим натякаючи на додатковий прибуток. Однак, як правило, ринок скептично відреагував на ці заяви, і ціна на цінні папери соцмережі майже не змінювалася.

Читайте також: Facebook до кінця 2013 р. має намір почати продаж рекламних відеороликів

Проте минулого тижня Facebook надала квартальний звіт, де повідомила про продажі і прибутки, які перевищили оцінки аналітиків. У II кварталі виручка зросла на 53% - до 1,81 млрд дол., йдеться в звіті компанії. За звітний період прибуток, за винятком деяких статей, склав 488 млн дол., або 19 центів на акцію.

Аналітики, опитані Bloomberg, прогнозували прибуток у 14 центів при продажах в 1,62 млрд дол. Чистий прибуток за GAAP склав $333 млн у порівнянні з чистим збитком в 157 млн дол. за II квартал 2012 р. Цінні папери зросли до 26,51 дол. на закритті біржі в Нью-Йорку в середу минулого тижня.

Мабуть, гарні результати роботи у II кварталі змусили ринок повірити в план Марка Цукерберга зробити рекламу для смартфонів і планшетів пріоритетною статтею доходів. Особливо якщо врахувати, що згідно з даними того ж звіту мобільний сектор склав 41% від рекламних доходів у порівнянні з 30% в попередньому періоді.