Аеропорт Одеси провів ребрендинг
Аеропорт провів ребрендинг до відкриття нового терміналу
Міжнародний аеропорт "Одеса" (ODS), який є одним з найбільших в Україні, представив новий бренд. Про це йдеться в повідомленні прес-служби аеропорту.
Повідомляється, що основою бренду став образ матері. Нововведення приурочено до відкриття нового міжнародного терміналу площею понад 30 000 квадратних метрів. Термінал зможе обслуговувати тисячу пасажирів на годину та близько 3 млн пасажирів на рік.
Фото: новий логотип (new.odesa.aero)
"У планах - співпраця з 23 авіакомпаніями, які будуть виконувати прямі рейси з Одеси за 30 напрямками", - йдеться в повідомленні.
З подробицями можна ознайомитися на сайті new.odesa.aero.
Нагадаємо, раніше РБК-Україна повідомляло, що Служба безпеки України розслідує передачу аеропорту "Одеса" в управління АРМА.
Зазначимо, сьогодні "Укрзалізниця" представила новий логотип. Новий знак являє собою дві з'єднані літери "УЗ". Крім того, в логотипі переробили силует поїзда, який на відміну від попереднього варіанту розташований лише праворуч від абревіатури.