ua en ru

АДС "Київоблгазу" за рік опрацювала понад 62 тисяч заявок

АДС "Київоблгазу" за рік опрацювала понад 62 тисяч заявок АДС "Київоблгазу" за рік опрацювала понад 62 тисяч заявок

В середньому за добу в аварійну службу "Київоблгазу" надходило близько 170 викликів

Аварійно-диспетчерська служба (АДС) ПАТ "Київоблгаз" в минулому році відреагувала на понад 62 тисячі заявок від споживачів газу Київської області. Про це повідомляє прес-служба компанії.

За даними диспетчерів екстреного номера, найчастіше проблеми у споживачів виникали через самовільно встановлене або замінене газове обладнання, несправні димові і вентиляційні канали та недотримання вимог безпеки при використанні газових приладів.

В середньому за добу в аварійну службу "Київоблгазу" надходило близько 170 дзвінків від споживачів. Кількість звернень значно зростала в період похолодання. Так, за даними служби "104", при зниженні температури, виклики збільшувалися майже на чверть.

"Ми цілодобово дбаємо про безпечну доставку газу в будинки наших споживачів і оперативно реагуємо на виклики при виникненні аварійних ситуацій. Однак споживачі, для своєї ж безпеки, також повинні уважно стежити за роботою і справністю своїх газових приладів, забезпечувати доступ повітря в приміщення, де працюють такі прилади і регулярно обстежувати їх стан", - зазначив технічний директор "Київоблгазу" Павло Кішкар.

Щоб попередити можливе отруєння чадним газом "Київоблгаз" рекомендує споживачам перед використанням побутових газових приладів обов'язково перевіряти наявність тяги.

Зазначимо, на сьогодні в компанії діє 34 аварійно-диспетчерські служби.