"Укрзалізниця" отримала 15 тис. заявок на оформлення квитків через Інтернет.

"Укрзалізниця" отримала 15 тис. заявок на оформлення квитків через Інтернет. Про це журналістам повідомив сьогодні перший заступник генерального директора "Укрзалізниці" Микола Луханін, передає кореспондент РБК-Україна. При цьому згодом за цими заявками було викуплено тільки 2 тис. квитків. М.Луханін нагадав, що в даний час через Інтернет можна замовити квитки тільки за повною вартістю, тобто без пільг. При цьому отримати замовлений квиток можна тільки в залізничній касі. "Але ми зараз працюємо над впровадженням "електронного квитка", по аналогії з авіаперевезеннями, тоді приходити в касу буде непотрібно", - сказав перший заступник гендиректора "Укрзалізниці". Нагадаємо, що з 22 грудня 2008 р. пасажир на сайті "Укрзалізниці" може оформити замовлення на бронювання місць, за допомогою платіжної картки сплатити послугу бронювання і з отриманим кодом викупити квиток в залізничній касі. З 31 березня ц.р. "Укрзалізниця" запровадила другий етап програми оформлення проїзних документів через мережу Інтернет, що дозволяє пасажирові сплатити через Інтернет повну вартість проїзду і послугу замовлення з подальшим оформленням квитка в касі.
On Top
Продовжуючи переглядати www.rbc.ua, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся з Політикою конфіденційності
Пропустити Погоджуюся