ua en ru

Більше 60% споживачів "Дніпропетровськгазу" користуються онлайн-сервісами

Більше 60% споживачів "Дніпропетровськгазу" користуються онлайн-сервісами Газова труба (vl.104.ua)

Особистий кабінет на сайті 104.ua і Viber-бот 7104 - це найпопулярніші сервіси серед клієнтів "Дніпропетровськгазу" для управління особистими рахунками і розрахунками за доставку газу. На сьогоднішній день Особистим кабінетом користуються майже 300 тисяч споживачів компанії, а Viber-ботом - більше 73 тисяч.

Про це повідомляє прес-служба "Дніпропетровськгазу".

"Viber-бот 7104 - це власна розробка для клієнтів групи компаній РГК. Бот значно прискорює і оптимізує обслуговування споживачів газу, надає їм широкий функціонал для комфортного керування особистими рахунками. В Viber-боті 7104 можна переглядати поточний стан розрахунків, історію оплат і показників лічильників, а також завантажувати квитанції за розподіл газу і платити за послуги – де завгодно і в будь-який час. Зручною функцією бота є можливість завантажити фото лічильника в разі, якщо ви випадково передали некоректні свідчення", - йдеться в повідомленні.

У прес-службі відзначили, що фахівці АТ "Дніпропетровськгаз" розробили Особистий кабінет ще 6 років тому, а в 2020 році з'явилася функція експрес-реєстрації, яка полегшує процес приєднання клієнтів до платформи. Споживачеві необхідно зателефонувати в Контакт-центр, де працівник самостійно зареєструє особистий рахунок в Особистому кабінеті і надішле клієнту логін та пароль в смс-повідомленні. Сервіс дозволяє оплачувати доставку газу, вносити показання лічильника і контролювати рахунок не виходячи з дому.

"Особливо корисною і зручною функцією обох сервісів є те, що в них можна реєструвати декілька особових рахунків, незалежно від регіону. Це розробки для всіх клієнтів групи компаній РГК на території України. Ви можете допомогти своїм батькам і значно полегшити для них процес передачі показань і розрахунку за доставку газу. Особливо актуально це в період пандемії, коли не хочеться зайвий раз піддавати близьких на небезпеку", - каже начальник Дніпропетровського управління клієнтського сервісу Ірина Манько.

Серед інших онлайн-сервісів клієнти АТ "Дніпропетровськгаз" можуть користуватися Telegram-ботом 7104 і мобільними додатками 104Mobile Light для iPhone і 104Mobile для Android.

"Онлайн-способи особливо актуальні для жителів регіонів. Навіть жителі віддалених сіл, маючи доступ до інтернету, можуть легко провести будь-які операції: передати показання, оплатити доставку газу, перевірити рахунки та інше", - йдеться в повідомленні.