Більше 50% клієнтів "Дніпропетровськгазу" користуються Особистим кабінетом
Понад 270 тис. клієнтів АТ "Дніпропетровськгаз" вже користуються Особистим кабінетом на сайті 104.ua. З початку 2020 року до нього приєдналося понад 40 тис. нових споживачів.
Про це повідомляє прес-служба компанії.
"Фахівці АТ "Дніпропетровськгаз" розробили Особистий кабінет ще 4 роки тому, а в 2020 році з'явилася функція експрес-реєстрації, яка полегшує процес приєднання клієнтів до платформи. Споживачеві необхідно зателефонувати в Контакт-центр, де працівник самостійно зареєструє особовий рахунок в Особистому кабінеті і надішле клієнту логін та пароль в смс-повідомленні", - йдеться в повідомленні.
За словами прес-служби, АТ "Дніпропетровськгаз" надає споживачам можливість користуватися іншими онлайн-сервісами, такими як мобільні додатки, Viber і Telegram боти, смс-інформування та інше. Що в Viber-боті вже зареєструвалося понад 48 тис. клієнтів.
"Карантин в значній мірі вплинув на рівень користування дистанційними сервісами, адже вони дозволяють швидко і безпечно передати показання і сплатити за доставку газу з будь-якого куточка країни без відвідування людних місць. Онлайн-способи особливо актуальні для жителів регіонів. Навіть жителі віддалених сіл, маючи доступ до інтернету, можуть легко провести будь-які операції: передати показання, оплатити доставку газу, перевірити рахунок та інше. Особистий кабінет дає споживачам можливість дистанційно контролювати рахунок за доставку газу і зберігати життя і здоров'я в умовах пандемії", - йдеться в повідомленні.