За 3 місяці в контакт-центр "Дніпропетровськгазу" споживачі звернулися 74 тис. разів
Майже половина телефонних звернень пов'язана з передачею показань лічильника газу
За три останніх місяці 2016 року контакт-центр ПАТ "Дніпропетровськгаз" обробив 74 тисячі дзвінків від споживачів природного газу, а за рік ця цифра досягла 200 тисяч. Про це повідомляє прес-служба компанії.
Як наголошується, майже половина телефонних звернень, що надійшли в контакт-центр за 4 квартал, пов'язана з передачею показань лічильника газу.
У прес-службі зазначають, що ПАТ "Дніпропетровськгаз" націлена на новий рівень взаємодії з клієнтами. Зокрема, вдосконалюється обслуговування споживачів і створюються можливості дистанційного та зручного зв'язку зі спеціалістами підприємства.
Як зазначив начальник клієнтського сервісу компанії Ігор Маньковський, завдяки контакт-центру жителі області не тільки оперативно, але і в простій формі отримують відповіді на свої питання.
"Реакція на лист і реакція на живе спілкування істотно відрізняється, - каже Ігор Маньковський. - Дуже важлива увага - вислухали, доступно пояснили і дали відповідь на питання, що виникли. Ми намагаємося працювати з максимальною віддачею і розуміємо, що всі проблеми наших клієнтів вимагають від нас уважного ставлення".
Крім передачі показань приладу обліку газу, наших клієнтів турбують питання звірки стану особового рахунку - 3,3 тисячі звернень. За консультацією про роботу особистого кабінету зателефонували 7,6 тисяч жителів регіону, а питання планово-технічного обслуговування турбувало 2,3 тисячі споживачів.