ua en ru

28 лютого відбулася Церемонія нагородження Національної Премії Retail Awards "Вибір споживача 2017"

28 лютого відбулася Церемонія нагородження Національної Премії Retail Awards "Вибір споживача 2017"

Retail Platforma в шостий раз провела найбільш об'єктивно-суб'єктивний зріз рітейл-ринку і оголосила результати споживчого голосування на яскравої Церемонії нагородження Retail Awards Вибір споживача 2017 в ЦУМ Київ / TSUM Kyiv Department Store.

Результати виявилися різними: як цілком передбачуваними, так і абсолютно несподіваними. Головний аргумент: так проголосував самий головний суддя - український споживач, який може не помітити маркетингову активність і тотальний апгрейд бренду, так і за інерцією віддавати свій голос за торгову марку або торговий центр, який просто давно знає.

Дослідження, проведене компанією DigData, було репрезентативним - продемонстрував, як голосували за ту чи іншу мережу / ТРЦ різні верстви українців за віком, статтю рівнем доходу і освіти.

І результати показали загальну картину сприйняття мережі або ТРЦ в конкретному місті і в цілому в Україні - назви всіх компаній-переможців ви можете побачити на сайті Retail Awards.

28 лютого відбулася Церемонія нагородження Національної Премії Retail Awards "Вибір споживача 2017"28 лютого відбулася Церемонія нагородження Національної Премії Retail Awards "Вибір споживача 2017"28 лютого відбулася Церемонія нагородження Національної Премії Retail Awards "Вибір споживача 2017"

Учасники Церемонії Retail Awards Вибір споживача 2017 не могли не відзначити, що в одних номінаціях було визначено єдиний переможець, а в інших – названі бренди і ТРЦ, що зайняли друге і третє місце. У чому "підступ"?

Різниця в кількості переможців у номінації пов'язана з методологією оцінки голосів респондентів. За 2-е і 3-е місце в рамках Retail Awards Вибір споживача 2017 "боролися" тільки ті торгові мережі і ТРЦ, які подолали 10%-ний бар'єр – набрали 10% і більше відсотків споживчих голосів.

Погодьтеся, цей фактор дуже точний і головне - важливий меседж для кожної рітейл-компанії, яка розвиває ефективний маркетинг і прагне підвищити лояльність клієнтів. А клієнт, як ви пам'ятаєте, завжди правий. Тому що саме він голосує за бренд гаманцем і ногами.

Вітаємо всіх переможців та номінантів! Удачі і перемог, які завжди є тільки коми перед новими складними досягненнями!